Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pią 21:32, 28 Lip 2006

Jak w temacie, ostatnio zrobiłem gaźnik według stronki Deniora tylko dysze zostawiłem te same bo nie mogę dostać dyszy powietrza za cholere. Zrobiony jest także dolot według tej stronki. I efekt jest taki że autko dostaje w cholere powietrza i choć nie wiem jak bym nie ustawił składu mieszanki to musze lekko ssanie podciągnąc bo gaśnie na wolnych obrotach. No jest wyjątek jak się go ostro przegrzeje to wtedy się utrzyma ale w jeździe miejskiej musze jeździć na ssanie i oto moje pytanie: Czy jeśli wymienie samą dysze paliwa to wtedy będzie dało rade go ustawić? np.ze standardowej 115 na 120 bym zmienił. Tylko cze wtedy skolei nie będzie miał za dużo paliwa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zolo




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Krasnik

PostWysłany: Sob 10:15, 29 Lip 2006

Cos zpieprzyles z ta przerobka moze masz zle wyregolowany gaznik, albo lapie ci gdzies lewe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Sob 11:10, 29 Lip 2006

z tego co słyszałem z różnych opini po tunningu gaźnika właśnie według stronki Deniora to większość nie umie ustawić wolnych obrotów, więc nie wiem czy to ja spieprzyłem (bo wtedy wyszło by na to że większość ludzi to spieprza) czy poprostu gaźnik ten jest w ten sposób przygotowany pod większą dysze lub na silnik z większymi przeróbkami których na razie jeszcze nie mam.
Pozatym dziś właśnie leciutko podciągnąłem mu ssanie (na gaźniku żeby wajcha w kabinie była na zero a żeby gaźnik miał leciutkie ssanie) i bardzo ładnie się teraz utrzymuje na wolnych obrotkach Very Happy
Tylko ciągle mnie zastanawia czy dobrym pomysłem nie było by zwiększenie dyszy paliwa, wtedy dostał by więcej paliwa niż teraz (bo dostaje póki co za dużo powietrza) i wszystko by się unormowało a i miałby lepszego kopa Very Happy chyba będe to musiał sprawdzić bo inaczej pewnie się nie dowiem jak u mnie się mój pomysł będzie sprawował


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adi




Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie 9:57, 30 Lip 2006

ja też przerobiłem gażnik w ten sposób i też nie ma wolnych obrotów wiele moich kolegów tęż tak robiło to samo
pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 14:58, 30 Lip 2006

no właśnie a jest na to rada? ja podkręciłem ssanie i jest gites, ale ciągle mnie zastanawia czy nie powiększyć samej dyszy paliwa bo powietrza jest ewidętnie za dużo w stosunku do ilości paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin