Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Mariusz126p




Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW

PostWysłany: Sob 8:21, 27 Maj 2006

Witka kto ma z was halt pasy ?? Ostatnio zalozylem z tylu ale tylko dlatego by sprezyna nie wypadla z gniazda ( mam bardzo krootkie ) .Uzylem do tego dwuch kompletow gdyz najpierw mialem tylko zrobiona z jednego i prawa str miala ucho te metalowe i sam pas przekrecany do budy a z prawej z obu stron przykrecanych pasy bez klamr na 4 dzien podnasze autko i po lewej sie roaciagnela na dziurkach w pasach i dlatego wziolem drugi komplet tzn jego czesc by podpioac wachacze efekt musze podnoscic autko na 4 ruchy lewarkiem ( ten dwu tonowy a nie zwykly ) i szybko i jest wygodniej jak by co kolo zmienic . A ktos z was kombinowal z przodem jak podpiac ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cybul




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocek

PostWysłany: Sob 18:55, 27 Maj 2006

nie bardzo kumam;D po co na przod halt pasy?? przeciez tam nie ma sprezyn?? chcesz podwieszac sam wachacz?? to chyba sie nie oplaca... moze ci nadkole rozwalic szybko na polskich drogach;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mariusz126p




Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW

PostWysłany: Sob 21:17, 27 Maj 2006

Chce podwiesic po to by pracowal resor od gornego do dolnego max ruchu gdy pracuje nie chce by byl na sztywno bo nie ma sensu tylko po by tak jak z tylu pracowal wtedy kiedy potrzeba ... Szary jakie masz efelty po zalozeniu kalt pasow p.s: Pavlus odpisal:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 0:26, 28 Maj 2006

Przy nawrotkach i szybkich ciasnych winklach wewnętrzne koło szybciej traci przyczepność, ale auto jakby mnie sie bujało, nop i oczywiście zero problemu z wypadającymi sprężynami. Myślęczy by czasem nie wydłużyć trochę haltpasów, ale nie mam sił i chęci do eksperymentów Razz Ogólnie pozytywnie
Halt pasy na przód są moim zdaniem apbolutnie zbędne.

ps. Pavlus zawsze odpisuje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mariusz126p




Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW

PostWysłany: Nie 8:52, 28 Maj 2006

U siebie zamontowalem tak by sprezyna pracowala cala dlugoscia tzn ze ma wychylenie tyle ile potrzeba a nie scisnieta jest pasem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Nie 14:15, 28 Maj 2006

a tak w ogóle to przy ile ściętych sprężynach trzeba zakładać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 14:45, 28 Maj 2006

Jak miałem sprężyny ucięta 3/4 zwoja to już przy maxymalnym rozciągnięciu amortyzatora sprężyna latała luźno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Numen




Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Wto 2:38, 30 Maj 2006

ja nie siekam na tyle długich hop żeby mi wahacze na tyle zdążyły opaść żeby sprężyna latała luźno - ciąłem 1 1/4 zwoja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 7:08, 30 Maj 2006

co do haltpasow z przodu to raczej byloby lepsze rozwiazanie zalozyc tylne amory/sportowe o mniejszym skoku na przod a nie kombinowac z pasami, tam dochodza inne rzeczy ze np koło skreca co moze (ale nie musi) stanowic dodatkowy problem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kris26
Klubowicz



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa

PostWysłany: Śro 22:30, 31 Maj 2006

halt pasy do przodu zdecydowanie nie, krótkie amorki (tylne) warto założyć, ale jak zrobisz halt pasy z przodu to możesz stracić przyczepność z przodu na ostrych winklach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin