Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 12:39, 19 Cze 2006

Witam.
Chciałbym się was poradzić na ile stopni ustawić zapłon.
Mam w silniku wałek seryjny cofnięty o ok. 10 stopni.
Chcę tak ustawić zapłon aby auto jak najlepiej się zbierało i nie miało spalania stukowego które teraz wystepuje na benzynie 95. Na 98 znika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nikita




Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn

PostWysłany: Pon 12:57, 19 Cze 2006

z tego co wiem spalanie stukowe bedziesz mial na kazdym stopniu jezeli benzyna jest ciulowa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 13:20, 19 Cze 2006

Ale żeby dobrze to jeździło to na ile stopni ustawić??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HNT




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze

PostWysłany: Pon 14:38, 19 Cze 2006

-za mało podajesz informacji- przefazowany masz ten wałek? w którą stronę?
-nie piszesz czy masz , i o ile obniżoną głowice (wieksza kompresja, a więc spalanie stukowe)
-na seryjnym silniku najlepiej ustawiac zapłon na 10 albo 9 stopien (jedni mówią ze na 13 nawet, ale mnie zawory grały)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 18:38, 19 Cze 2006

No więc tak. Głowica ścięta 3mm wałek rozrządu cofnięty (obrócony w lewo) o 10 stopni. Wypolerowany gaźnik, seryjne dysze. poprawiony dolot, odchudzone o 40% koło zamachowe. Wydech pustak nowego typu z końcówką fi 80.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HNT




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze

PostWysłany: Pon 19:16, 19 Cze 2006

Własciwie głownym czynnikiem który powoduje spalanie stukowe jest wyższy stopień sprężania spowodowany planem głowicy. a co do zapłonu... spróbuj ustawić na 0 albo 2 (licząc od dołu do góry na korpusie silnika) ale do koncanie jestem pewny, bo nie bawiłem sie w przefazowywanie wałka seryjnego Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin