Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:20, 28 Kwi 2006

Czeka mnie rozbieranie silniczka kumpla.Twierdzi że panewki mu padły,ale to sie okaże co mu tam zdechło.
Pytanie brzmi:
-czy można po prostu wsadzic nowe panewki na stary wał korbowy??
-czy może trzeba go szlifowac??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kielek
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 21:17, 28 Kwi 2006

do szlifu , i panewki dobrane do wymiaru naprawczego szlifu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zwierzak




Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 22:37, 28 Kwi 2006

najpierw sprawdź czy panewki walą. rozpedź go do 30 km/h i wrzuć 4 i dodaj gazu jak sie bedzie tłukło w silniku tojuż coś to oznacza. Albo na zgaszonym silniku odkręć swiece ustaw tłoki w górnym punkcie i złap za koło pasowe i lekko kręc to w lewo to w prawo jak bedziesz miał dosc spory wyczuwalny luz to tez już jest UUUUUUUUU


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:09, 29 Kwi 2006

Tylko tu jest taki problem ze malec odpala i po jakims czasie blokuje silnik i gaśnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jozekrj
Future Member



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek

PostWysłany: Sob 20:05, 29 Kwi 2006

jak panewki sa zjechane to chyba tez cisnienia nie trzyma??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zwierzak




Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 20:58, 29 Kwi 2006

zwierzak napisał:
najpierw sprawdź czy panewki walą. rozpedź go do 30 km/h i wrzuć 4 i dodaj gazu jak sie bedzie tłukło w silniku tojuż coś to oznacza. Albo na zgaszonym silniku odkręć swiece ustaw tłoki w górnym punkcie i złap za koło pasowe i lekko kręc to w lewo to w prawo jak bedziesz miał dosc spory wyczuwalny luz to tez już jest UUUUUUUUU



Na niskich obrotach lampka ciśnienia oleju nie pali sie czasem lub lekko nie swieci. Zreszta gdyby panewki poszły w las to w jednym momencie silnik by nie stawał po nagrzaniu ciśnienia oleju by nie trzymał a wtedy bankowo na jałowym lampka oleju by sie zapalała


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 21:38, 29 Kwi 2006

Co do panewek dowiedziałem sie ze nie trzeba szlifowac,jeśli :
-brak rys i takich tam na wale
-nie jest owalny
Wtedy wystarczy zakupic nowe półpanewki odpowiednie dla średnicy czopów korbowych.Luz montażowy ma wynosic 0,023...0,061 mm

Co sie dzieje z tym silnikiem wszysstko wyjdzie w poniedziałek.Tez mi sie zdawało że panewki to raczej nie maja wpływo na to że silnik staje w miejscu po nagrzaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maly187




Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ozorków

PostWysłany: Śro 7:30, 24 Maj 2006

podłacze sie pod temat bo wczoraj zmieniałem sobie olej i przy okazji zdjołem miske i wymieniałem uszczelke bo troche mi sie lało
i złapałem za korbowod i poruszałem na boki to latało jak zyd po pustym sklepie jak silnik chodzi to słychac metaliczny dzwiek to sa objawy wywalonych panewek ??? jak dobrac panewki na wał mikrometrem miezyc czy sówmiarka???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 11:17, 24 Maj 2006

Mikrometr i sprawdz czy nie masz owalu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
danio




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Pią 19:51, 26 Maj 2006

Jeżeli po przesunięciu korbowodu w bok przesuwa się on na wale i od razu na sworzniu tłokowym to jest ok., ważne, aby nie miał luzu góra dół.
Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.
Pozdrawiam
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mariusz126p




Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW

PostWysłany: Sob 8:46, 27 Maj 2006

Demon126p napisał:
Tylko tu jest taki problem ze malec odpala i po jakims czasie blokuje silnik i gaśnie.


sprawdz czy ten silnik ma olej najpierw bo widz e ze ciasno cosik ma a do uzywanego nie szlifowanego nie zkladajcie nigdy nowych panewek panowie bo wyrobi je szybciej niz si spodziewacie.. wiem to bo kolega tak zrobil przejechal tydzien i dupa jasiu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 10:59, 27 Maj 2006

To było co innego Very Happy
Naprawa dorazna tak wygląda,jeśli jest owalny wał to wiadomo że wyrobi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin