Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
M.a.x.X.
Klubowicz Moderator



Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 23:02, 26 Cze 2006

Układ napędowy (silnik, skrzynia, ...)
Autor:
Poprawki:

brak

Układ jezdny (zawieszenie, opony, ...)
Autor: --scandaL--
Poprawki: Moch & M.a.x.X.


Resor sklepany na [zmiana] (2-16cm, płasko)
Resor dodane jedno pióro
Resor odwrócone pióro
Splanowane podkładki pod resor o [zmiana] (2-11mm)\
Podkładki pod resor aluminiowe (seryjnie krótsze, RaceTech)
Skrócone gumowe odbojniki
Pospawane mocowania wahaczy
Amortyzatory przednie [zmienna] (Bilstein, Krosno, Monroe, Koni, KYB, utwardzane przednie seria, seryjne tylnie)
Amortyzatory tylne [zmienna] (Bilstein, Krosno, Monroe, Koni, KYB, utwardzane przednie seria)
Sprężyny przycięte o [zmiana] (3/4, 1, 1.5, 2) zwoj(u/e)
Sprężyny hartowane
Sprężyny od [zmiana] (Poloneza Truck)
Sprężyny seryjne, ściśnięte na gorąco
Odbojniki przycięte o [zmiana] (1, 2) bulw(ę/y)
Gumy usztywniające po [zmiana]szt. (1, 2) na stronę
Halt pasy
Szybki układ kierowniczy
Hamulce tarczowe od [zmiana] (DF’a, Poloneza, CC, SC, Uno)
Zaadoptowana maglownica (listwowy ukł. kierowniczy)
Szpilki zamiast śrub
Dystanse
Felgi [zmienna] 12’, poszerzane (przednie, tylne)
Felgi [zmienna] 13’ [zmiana] na [zmiana] (przednie, tylne), (BMW Rekin, CC, SC, Uno, ATS, RSL, Opel Kadet, Speedline typ Renault-5GTX), (4’ , 4.5’ , 5’ , 5.5’ , 6’ , 7’ , 8’ , 9’)
Nakrętki/śruby pływające
Opony przednie [zmiana] (135/80R12, 135/70R12, 145/70/R12, 145/80/R12, 155/70/R12, 170/70/R12, 245/40/R12, 135/70R13, 145/70R13, 155/65R13, 155/70R13, 165/55R13, 165/65R13, 165/70R13, 175/50R13, 195/45R13)
Opony tylnie [zmiana] (135/80R12, 135/70R12, 145/70/R12, 145/80/R12, 155/70/R12, 170/70/R12, 245/40/R12, 135/70R13, 145/70R13, 155/65R13, 155/70R13, 165/55R13, 165/65R13, 165/70R13, 175/50R13, 195/45R13)


Wnętrze
Autor: JacQ
Poprawki: M.a.x.X. & --scandaL--


Zegary z białą tarczą
Zegary z podświetleniem diodowym
Zegary z wbudowanym obrotomierzem
Zegary od [zmienna] (kapliczka do 130km/h, EL, CC, CCS, innego auta)
Dodatkowe wskaźniki [zmienna] (woltomierz diodowy/analogowy, amperomierz, temperatury oleju, obrotomierz diodowy/analogowy, wakuometr, inne)
Kierownica [zmienna] (Monte Carlo dwuramienna, Monte Carlo trzyramienna, inna + naba)
Fotele kubełkowe [zmienna] (BiMarco B, BiMarco C, Sparco)
Fotele [zmienna] (lotnicze, z EL, z innego auta)
Klatka bezpieczeństwa
Hydrauliczny hamulec ręczny
Pasy szelkowe [zmienna] (2wu punktowe, 3y punktowe)
Brak wygłuszeń
Brak wykładzin, tapicerki
Nakładki na pedały
Nakładka na drążek zmiany biegów + inny mieszek
Skrócony drążek zmiany biegów
Tapicerka/podsufitka [zmienna] (beżowa, zielona, czerwona, inna tapicerka/podsufitka/boczki, skóra)
Schowek zamykany na kluczyk
Dodatkowe podłokietniki
Dywaniki z blachy ryflowanej
Elektryczne szyby
Centralny zamek
Neony, stroboskopy, itp.
Radioodtwarzacz [zmienna] (Kaseta, CD, mp3, DVD, z monitorem LCD, napęd CD z komputera)
Audio [zmienna] (Głośniki w drzwiach, głośnik w półce z przodu, dodatkowa półka na głośnik dla kierowcy, tweetery, głośniki na tylnej półce, wzmacniacz, kondensator, subwoofer, zabudowa audio zamiast tylnej kanapy)


Nadwozie
Autor: Kjub
Poprawki: M.a.x.X.


Badlook
Klapa otwierana w drugą strone
Jedna przednia wycieraczka
Spryskiwacze podpięte pod wycieraczki
Wlot powietrza na przednim pasie (SWAP)
Wlot na masce
Kierunkowskazy przeniesione na przedni zderzak
Kierunkowskazy przednie zapozyczone z [zmienna] (SC, golf, EL, Polonez, innego auta)
Przednie światła zapożyczone z innego auta
Halogeny na/pod zderzaku/zderzakiem
Zderzak przedni połączony z nadwoziem (brak widocznego miejsca łączenia)
Wlot powietrza (skrzela) na przednim błotniku
Boczne kierunkowstazy z innego auta (np. SC, Polonez)
Brak bocznych kierunkowskazów
Pasek na przedniej szybie
Lusterka z innego auta
Szyby z ELa (dotyczy FLa i ST)
Brak klamek
Klamki od innego auta (np. UNO, Audi)
Brak przetłoczeń na boku pojazdu
Motocyklowy wlew paliwa
Dodatkowe wloty w tylnym błotniku (pomiędzy kołem a drzwiami (Swap))
Przyciemnione szyby
Przerobiony/zlikwidowany serynjny wlot powietrza na tylnym błotniku
Nakładki na progi
Tylna klapa zrobiona na płasko
Wycięte co drugie żebro w klapie
Odelżona tylna klapa
Tylna klapa Bambino
Elementy nadowzia wykonane z lekkich materiałów
Wsteczny i przeciwmgielny wkomponowane w tylna klapę
Wsteczny i przeciwmgielny wkomponowane w tylne światła
Lotka na klapie tylnej
Lotka na dachu
Światła tylne zapożyczone z innego auta
Połączenie obudowy kloszy z nadwoziem
Klosze seryjne [zmienna] (białe, biało-czerwone)
Dokładka pod przedni zderzak
Przerobiony tylny zderzak
Dokładka pod tylni zderzak
Rejestracja na/w zderzaku
Rejestracja pod zderzakiem
Zderzaki chromowane
Brak zderzaków
Zmieniona końcówka tłumika
Sportowe chlapacze
Naklejki firmowe (Mobil itd.)
Brak rynienek bachowych

--------------------------------------------
Jakieś sugestie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez M.a.x.X. dnia Pon 10:27, 21 Maj 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Kris26
Klubowicz



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa

PostWysłany: Śro 0:18, 28 Cze 2006

silnik
- poprawienie wszelkich niedoróbek fabrycznych (usunięcie nadlewów)
- obniżona głowica (1 - 7 mm)
- miedziana uszczelka pod głowice
- wypolerowane/zgrane kanały (dolotowe/wylotowe)
- skrócone laski popuchaczy
- skrócone osłonylasek popychaczy
- odelżona i wypolerowana klawiatura
- frezy na zawory w tłokach
- dodatkowy pierscień olejowy
- odchudzone tłoki
- tłoki od garbusa, DF'a, cc700, bisa
- cylndry większej średnicy (rozwiercone na czwarty szlif, garbus, cc700)
- odelrzone/wywarzone korby
- wypolerowane korby
- wywarzony wał,
- wał od bisa,
- wał o większym skoku,
- lekkie koło zamachowe (od eleganta / stoczone/wyważone)
- głowica włoska bambino (kwadratowa)
- głowica od fiata pandy
- większe zawory,
- zawory od diesla,
- sportowy wałek (np 114, 385, 555, ireco4)
- dwa gaźniki seryjne
- gaźnik od fiata pandy, syreny, jawy. suzuki gsxr ogólnie pole do popisu
- poprawiony dolot (wycięte dno puszki, filtr stożkowy)
- dolot z lewej kratki
- strumiennica dolotowa
- turbinka kowalskiego
- podwyższenie gaźnika (dodatkowe podstawki)
- założenie innych dysz w gaźniku,
- modyfikacja dyfuzora,
- zwiększenie średnucy gardzieli
- zastosowanie zawirowywaczaq powietrza,
- wypolerowanie komory spalania,
- podebranie materiału koło zaworu ssacego
- odelzenie ciężarków w aparacie zapłonowym,
- zastosowanie elektronicznego modułu zapłonowego (elegant, sportowy z regulacją kąta wyprzedzenia z kabiny
- zastosowanie wydechu o mniejszych oporach (tekla, wupex, samoróbka- pustak, strumiennica wydechowa)
- montaz chłodnicy oleju
- montaz większej miski olejowej
- większe koło pasowe alternatora,
- odłączane wzbudzenie alternatora
- Wymontowanie alternatora/rozrusznika
- stosowanie lepszych olejów (głównie półsyntetycznych)
- sportowe świece (brisk, champion, ngk)
- zdjęcie oblachowaia silnika od strony termostatu/ wycięcie ścianki-części oblachowania
-


daje jakąś baze, teraz można do tego dopisać jeszcze duuużo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MateuszC




Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 10:58, 09 Wrz 2006

- odłączane wzbudzenie alternatora

co to znaczy??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin