Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Timon




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 13:32, 24 Kwi 2006

jak sie chłopaki przerabia klawiature tak żeby były mocniej otwierane zawory powiedzmy ssące allbo te i te wiem że sie zmienia miejsce w którym przychodzi ta laska na konik czy jak to sie tam zwie żeby zrobić krótrzą dzwignię co po 2 stronie owocuje większym wciśnięceim spręzyny zaworu ale wie ktos jak to sie robi ????? Rolling Eyes Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qdlaty




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Waw

PostWysłany: Pon 20:04, 24 Kwi 2006

Timon napisał:
jak sie chłopaki przerabia klawiature tak żeby były mocniej otwierane zawory powiedzmy ssące allbo te i te wiem że sie zmienia miejsce w którym przychodzi ta laska na konik czy jak to sie tam zwie żeby zrobić krótrzą dzwignię co po 2 stronie owocuje większym wciśnięceim spręzyny zaworu ale wie ktos jak to sie robi ????? :roll: :wink:


Nie wiem czy ktoś robił coś takiego. Wciskając mocniej spreżyne możesz przeholować i strzeli sprężyna. Patrząc na tę sytuacje w inny sposób bardziej otwarty zawór potrrzebuje wiecej czasu na zamknięcie sie. Przy dużych obrotach zawór może nie zdązyć się chować i bedziesz miał dzwonki w silniku.
Najprostrzym sposobem aby poprawić napełnianie cylindrów jest sportowy wałek.
ale ja tam sie nie znam...
pzd c.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:00, 24 Kwi 2006

qdlaty ma racje.Lepiej zainwestowac w jakis wałeczek i bedzie lepiej.
Klawiaturke to sobie odelżyj.Ja mam tak zrobione w swoim silniczku.
Zdjecia klawiturki mozesz zobaczyc na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 21:27, 24 Kwi 2006

Wałek trzeba wymienić, a klawiaturę to najwyżej konkretnie wypolerować żeby nie jebnęła przy wysokich obrotach*

Można dać też mocniejsze sprężyny żeby lepiej sie zawory domykały.

*czyt. powyżej 7000 obr/min


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr.Death
Klubowicz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice

PostWysłany: Śro 14:56, 26 Kwi 2006

Takie przeróbki klawiatur stosowano w strych motocyklach ale w maluchu jak tak zrobisz to bedzie wieksza siła działała na szklanki i szybciej wałek sie zjedzie, Pozatym jak ktos dobrze napisał moze byc za duze otwarcie jak przecholujesz i albo sprezyna albo bedzie sie zamek opierał na prowadnicy i rozwali kalwiature szkalnke lub zatrze wałek, Co do wałka to bedzie się działo tak jak zastosujesz mocniejsze sprezyny tzn wałek szybko sie bedzie zużywał jak i jego tulejki , A w sport wałkach masz wiekszy wznios i czas otwarcia wiec radze zainwestowac w wałek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin