Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
KurczaKWWL
Future Member



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Sob 17:26, 22 Kwi 2006

Więc tak jak samochód zimny wszystko ok, w miare jak sie rozgrzewa zaczynają wypadać zapłony dusi się na wolnych obrotach w miare ok ale już w okolicy 2000 zaczynają się schody. Zapłon ustawiony na 10 stopni gażnik wyregulowany na analizatorze. Zauważyłem po powrocie do domu ze strasznie nagrzała się cewka zapłonowa. Ostatnio odpalałem go z przewodów i padł kondensator który został wymieniony na nowy. Gdzie szukac przyczyny Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 17:37, 22 Kwi 2006

KurczaKWWL napisał:
w miare jak sie rozgrzewa zaczynają wypadać zapłony


Jakoś nie rozumiem tego Wink Możesz to jakoś wytłumaczyć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KurczaKWWL
Future Member



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Sob 17:58, 22 Kwi 2006

Im dłużej jade jest coraz gorzej silnik skacze i traci moc tak jakby co jakiś czas nie palił na 1 cylinder. Jak go rano odpalam jest ok jak przejade 5 km zaczyna się powoli nieprzepalanie na 1 cylindrze jak przejade 15 km to czuje jak bym jechał na 1 cylindrze i co jakiś czas załapuje 2 cylinder. Zauwarzyłem też ze w chwili kiedy są te jakby przerwy w zapłonie wskazówka obrotomierza też opada a jak załapie na 2 cylinder to podskakuje do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Sob 21:34, 22 Kwi 2006

Najpierw sprawdź przerwe na aparacie (przerywacz 0,5) i na świecach (przerwa miedzy elektrodami 0,7), i dopiero wtedy możemy szukać wiekszych usterek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gik




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Sob 22:41, 22 Kwi 2006

u mnie było podobnie, a przyczyną było: raz za duża przerwa na przerywaczu, a dwa to zasyfiona komora pływakowa, pełno było małych paprochów, które jak sądze zatykały dyszke... wymieniłem na nowy filtr paliwa, przeczyściłem i przedmuchałem cały gazior i śmiga


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
borek




Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 8:53, 23 Kwi 2006

jatez tak mialem i powodem byl delikatnie przetarty kabel co idzie od obrotka do cewki sprawdz go


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy k




Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 10:13, 23 Kwi 2006

Wysoka temperatura cewki nie musi byc niepokojąca ale jesli jest mozliwe, ze była kiedys wymieniana to upewnij sie , ze w przypadku cewki 1,5 omowej masz w jej zasilaniu przewód oporowy.
Przegrzana cewka może mieć przerwe w uzwojeniu i to mozna wykryc omomierzem.
I tak jak inni radzą: izolacja przewodu od cewki do obrotomierza szczególnie gdzies w komorze silnika gdzie jest gorąco powinna byc sprawdzona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin