Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Pon 19:23, 17 Lip 2006

Mam pytanie i to bardzo konkretne i wymagające bardzo pilnej odpowiedzi.

Dorwałem chłodnicę z plusa na jednym czujniku z jednym wiatrakiem. Stan chłodni bdb. Wiater do niej... za duży. Nie mieści się to wg. mojego pomyślunku i logicznego ułożenia w środku.

Jak to wygląda, że sie nie mieści? Przecież w maluchu mieści się idealnie jakby do malucha fabrycznie takie wkładać mieli...

Zamontowałem inne lampy. Podwójne z E30 przez co przedni pas uległ skurczeniu o te kilka magicznych cm.

Widzę dwa rozwiązania:
1. montaż chłodnicy 'przytulonej' do podłogi bagażnika
2. montaż chłodnicy 'przytulonej' do przedniego pasa ale opuszczonej kilka cm w dół co skończy się 'bąblem' w dole przedniego pasa czego wolałbym uniknąć

Dotyczące obu wersji jest to, że chłodnica ulegnie bocznemu zabudowaniu bo chcę utworzyć tunel powietrzny, gdzie wlot bedzie w przednim pasie a wylot w pionowej podłodze bagażnika. Dodatkowo wzmocniona będzie ona o przednią belkę.

Jeśli chodzi o wersję pierwszą to mam problem bo nie wiem czy takie rozwiązanie, że między przednim pasem a chłodnicą będzie wiatrak nie będzie zaburzało naturalnego pędu powietrza.
Chciałbym to rozwiązać tak, że chłodnicę 'przytulę' do podłogi bagażnika a wiater byłby między chłodnicą a przednim pasem. Zastanawiam się tylko czy to będzie dobre rozwiązanie. Jeśli tak to montaż 'od ręki'.

Jeśli chodzi o rozwiązanie klasyczne czyli wiatrak za chlodnicą to... potrzebuję 'cienkiego' wiatraka. Seryjny z caro/df'a jest ma za duży silnik. Potrzebowałbym zatem jakiegoś wiatraka, który ma poprostu jak najmniejszą 'długość' czyli mały silnik. Czy te wiatraki z plusa trucka podwójne nie należą do tych 'cienkich'??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nikita




Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn

PostWysłany: Pon 19:59, 17 Lip 2006

sluchaj pierwsze rozwiazanie ma tyko jedna trudnosc musisz odwrucic bieg wiatraka czyli zeby krecil sie w druga strone i bedzie gites innych przeszkod nie widze no jeszcze oczywiscie wyciecie dziur odpowiednich ale to jset juz w obu przypadkach nieuniknione Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Pon 20:09, 17 Lip 2006

czyli wiatrak nie będzie szkodliwy w takim rozwiązaniu?
mam na myśli:
-zużycie łożysk w wentylu (cały czas się kręci)
-niezauważalne zaburzenia pędu powietrza
-?
takie rozwiązanie byłoby chyba optymalne choć jak patrzę to chyba tam podwójny wentyl z trucka wepchnę. Tylko nie wiem ile on tam ma grubości....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin