Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:54, 28 Mar 2006

robil to ktos? jak nie to ja bede pierwszy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 14:56, 28 Mar 2006

Strongi z warszawy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nikita




Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn

PostWysłany: Wto 15:56, 28 Mar 2006

ale ja zapytam tak po co ci to zrob porzadnie bebny i bedziesz stawal jak wryty moj kumpel tak ma plyn wymienil na dot-4 przewody nowe i wogole dopracowal tak hamulce ze jak masz niezapiete pasy i przychamuje to mozesz zeby stracic a przynajmmniej nie ma pozniej problemow z przegladem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Porthos
"prawie" admin :-)



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Wto 16:04, 28 Mar 2006

Nikita napisał:
ale ja zapytam tak po co ci to zrob porzadnie bebny i bedziesz stawal jak wryty moj kumpel tak ma plyn wymienil na dot-4 przewody nowe i wogole dopracowal tak hamulce ze jak masz niezapiete pasy i przychamuje to mozesz zeby stracic a przynajmmniej nie ma pozniej problemow z przegladem


a jeździłeś na tarczach ?

owszem, dobrze zrobiony układ seryjny fajnie działa. Ale ja sprawdzałem w różnych sytuacjach - na tarczach "troszke" lepiej chamuje się z prędkości 150-170km/h

Poza tym są wytrzymalsze na obciążenie - w tamtym roku, w wakacje jak zaliczyłem ~100okrożeń toru słomczyn to po bębnach miałem wspomnienie - nie dość że co pare okrażeń zjeżdzałem na wystudzenie, to po przyjeździe do domu okazało że z przodu mam popękane okładziny na 2 szczękach - a miałem bardzo dobry seryjny układ.

Poza tym obsługa - o niebo wygodniej bawić się przy tarczach niż przy bębnach.

A tył ? miałem niestety tylko krótką przyjemność się tym przejechać - i powiem że w warunkach kjs/upalanie jest to świetna sprawa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Wto 16:22, 28 Mar 2006

Porthos napisał:


owszem, dobrze zrobiony układ seryjny fajnie działa. Ale ja sprawdzałem w różnych sytuacjach - na tarczach "troszke" lepiej chamuje się z prędkości 150-170km/h



a ja tylko zapytam gdzie ty tyle malcem jechałeś? Wink
co do tarczy na tyle gdzieś widziałe takiego malca jak znajde to zapodam link Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:29, 28 Mar 2006

[link widoczny dla zalogowanych]

sprobuj sie skontaktowac z autorem tego postu powinnien ci pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Porthos
"prawie" admin :-)



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Wto 16:59, 28 Mar 2006

misiekINblue napisał:


a ja tylko zapytam gdzie ty tyle malcem jechałeś? Wink
co do tarczy na tyle gdzieś widziałe takiego malca jak znajde to zapodam link Wink


Jechałem aleją krakowską w warszawie....zresztą jak była 1050tka to non stop się gdzieś jeździło 150-160km/h te 170km/h to było z górki Very Happy


nawet nie wiesz jak nawet jeźdząc spokojnie niepostrzezenie na obrotomierz wpada 6500-7000 na IVce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:41, 28 Mar 2006

no a ja rozmawialem na kjsie z swapowcami i mowil ze na tarczach o wiele lepiej chodzi, zreszta mu uwierzylem bo juz mialem na przodzie i hamowal o niebo lepiej, a pozatym jakby bebny byly tak dobre jak tarcze to by w poldonie je zostawili,

ale mniejsza z tym

moj glowny dylemat to polaczenie jak polaczyc węza.rurke do tego szajsu z poldona i drugie pytanio jak zrobic patent na reczny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nikita




Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn

PostWysłany: Wto 20:17, 28 Mar 2006

sorki za lekki OT ale w podlotku sa tarcze bo jest troche ciezszy od malucha i dla niego dobre bebny wystarcza i Porthos ja tu muwie o maluchu nawet dlubamym a nie o swapie w maluch to ejest roznica i zupelnie inna rozmowa hehe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:57, 28 Mar 2006

posluchaj opinii ludzi co maja tarczowy w malcu/ przejedz sie malakiem co ma tarczowy a dopiero wtedy mozesz miec konkretna opinie, bo tak to kazdy madry jest Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Wto 22:43, 28 Mar 2006

Phantom napisał:
posluchaj opinii ludzi co maja tarczowy w malcu/ przejedz sie malakiem co ma tarczowy a dopiero wtedy mozesz miec konkretna opinie, bo tak to kazdy madry jest Wink


zgodze sie w 100% Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Porthos
"prawie" admin :-)



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Wto 22:49, 28 Mar 2006

Nikita napisał:
sorki za lekki OT ale w podlotku sa tarcze bo jest troche ciezszy od malucha i dla niego dobre bebny wystarcza i Porthos ja tu muwie o maluchu nawet dlubamym a nie o swapie w maluch to ejest roznica i zupelnie inna rozmowa hehe


Ja mówię tu i o swapie i o dłubanym malcu - w jednym i drugim przypadku tarcze się sprawdzają.

Przerobiłem wszystkie tematy : swap, seria, dłubany, lajt więc mam porównanie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qulek
Klubowy Komik i Mod



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 22:59, 28 Mar 2006

Cytat:
drugie pytanio jak zrobic patent na reczny


Przecież starsze poldoloty miały tarczówki z tyły to i ręczny musi być jakoś rozwiązany.. poszukaj jakiejś księgi do poloneza w stylu naprawiam psuje i tuninguje Smile

Cytat:
Przerobiłem wszystkie tematy : swap, seria, dłubany, lajt więc mam porównanie


A FWD w malcu ?? a 69 ?? RazzRazz (znów taki dżołk) no i nie miałes jeszcze diesla Razz w malanie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:21, 28 Mar 2006

a ja mam pytanie tez do tarczowek ale troszeczke inne slyszalem ze do tarczowke wypadalo by obspawac cala bude bo przy gwaltownym hamowaniu moze sie zrobic psikus i sie rozjedzie czy to prawda ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Wto 23:32, 28 Mar 2006

no przeciążenia na pewno są większe
na allegro jest buda z tarczami od borewicza z tyłu
i z 1,8 Smile
ale za 7 tys i w dodatku jest do wykończenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin