Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Krystian




Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Czw 22:53, 06 Kwi 2006

Co myślicie o Turbince Kowalskiego. Czy ktos z was ma ja załorząna. Warto.
Jak i gdzie to zamontować. JAK KTOS COś NA TEN TEMAT BEDZIE WIEDZAł NIECH PISZE Smile THX pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Czw 22:59, 06 Kwi 2006

mam założobną i powiem że po regulacjach i założeniu spalanie mi zmalało o prawie litra tylko że nie wiem ile w tym zasługi turbinki Wink jutro podrzuce ci fte jak ją załozyc ale to banalnie proste tylko trzeba pokombinowac Wink
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bzyq




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew

PostWysłany: Pią 7:32, 07 Kwi 2006

tez mam, ale bez waitraczka i sitka. mam EL. a proste zalozenie to tylko teoria Very Happy Wink

wez duzy mlotek, taka mala rada Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Pią 8:17, 07 Kwi 2006

Shocked po co młotek?? Laughing Laughing Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bzyq




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew

PostWysłany: Pią 8:32, 07 Kwi 2006

turbinka musi gdzies wejsc Very Happy c'nie? wiec troszke zdeformowac tylnia sciane Wink

btw. mam EL i tak jest jedna rurka, ktora jak podaje instrukcja trzeba wywiercic dziurke w podstawce i tam dolaczyc, ja tego niezrobilem i mi smiga


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Pią 10:24, 07 Kwi 2006

ja mam FL i jest luks zmieniłem dysze na 110 i niedługo jade w trase 250 km i sie okaże jakie spalanie bede miał Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 13:32, 07 Kwi 2006

Sciac kolanko od dołu na ukos i przewiercic otwory pod nową plaszczyzne.Mam tak zrobione i wszystko chula i nie musiałem robic nic siłą.Zreszta na forum w dziale Teraz My! są foty mojej maszynowni i zobacz jak to wygląda.
Co do zakładania jeszcze trzeba miec zgrabne i sprytne paluszki.I trzeba uwazac zeby srubki nie wpadły do głowicy Smile
I wywal podstawke,bo turbinka jest zamiast niej.Jesli nie bedzie pasowac to trzeba przyciac podkładki od srub głowicy bo mogą przeszkadzac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Demon126p dnia Pią 22:21, 07 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
bzyq




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew

PostWysłany: Pią 16:15, 07 Kwi 2006

demon skrucilem to kolanko i sam sie mozesz j***c w glowe bo k***a ja tu zadnego dresiarza niewidze. niejestem twoim kolegom zebys tak sie do mnie zwracal.

admin.
Troche kultury ! Jeżeli macie sobie skakać do gardeł, to lepiej za pomocą PW.

Żeby nie było wam smutno : Bzyq i Demon po małym ostrzeżeniu - szanujmy siebie i innych forumowiczów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:07, 07 Kwi 2006

I jeszcze cos.Nie skrecac maksymalnie sruby trzymającej silnik bo bedzie o bude walic.
Troche mniej agresji i nerwow,bo to urodzie szkodzi Wink

I tak przy okazji sorki bzyq'u.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
amanda




Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Płd. wielkopolska

PostWysłany: Pią 8:21, 12 Maj 2006

Może podać ktoś prawidłową regulację po instalacji turbinki - wpadla mi w ręce ale bez instrukcji. Z montażem sobie poradzę (mam tylko jedną lewą rękę Laughing ), ale jak toto poprawnie wyregulować - jakieś zasady?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Pią 10:37, 12 Maj 2006

prosze bardzo Wink Smile
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
amanda




Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Płd. wielkopolska

PostWysłany: Pią 10:49, 12 Maj 2006

Bardzo, bardzo very dzięki Exclamation Exclamation
Nareszcie będę miał niższe spalanie i mocniejszy silnik Mr. Green

Po przeczytaniu tej fascynującej lektury dwa pytania:
1. Zalecają przestawic zaplon na 14 (-16) st - co z ELegantem - "rzeźbić" się z przeróbką mocowania czujnika polożenia wału?
2. Regulaja wg opisu to regulacja na turbince to wykręcenie o 1 obrót, a następnie pisze żeby wyregulowac wolne obroty (czyli chyba wg typowych zasad), a następnie "... doregulować w lewo lub prawo o 3/4obrotu.." - dosyc duża rozbiezność -1,5 obrotu, czym się sugerować?
W dalszej części instrukcji (chyba innego autora) regulacja sprowadza się do wykręcenia 3,5 w gaźniku i 1 na turbince - nie za proste to (prawie jak plug&play w maluchu Laughing - PRAWIE robi wielką róznicę Mr. Green )?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amanda dnia Pią 11:22, 12 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Pią 11:04, 12 Maj 2006

hehehehe spalanie może i tak ale mocniejszy silnik to tak wątpie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bzyq




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew

PostWysłany: Pią 11:18, 12 Maj 2006

prawdopodobnie w niedziele zdejmuje to gowno :/

NIE DZIEKI !!!

ile komplet uszczelek do gaznika trzeszczy ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
amanda




Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Płd. wielkopolska

PostWysłany: Pią 11:43, 12 Maj 2006

misiekINblue napisał:
hehehehe spalanie może i tak ale mocniejszy silnik to tak wątpie Wink

Spokojnie - zartowałem.
Malucha używam do celów "normalnych" (czyt. jazdy "cywilnej"), a więc zadowoli mnie każda forma poprawy a przede wszystkim elastyczność, choć byłoby miło gdyby było coś ponadto - mniejsze zuzycie paliwka a może i trochę dodatkowej mocy (na to akurat najmniej liczę).
Turbinka wpadła mi z niewielką kwotę, tak że nawet gdyby nic z tego nie wyszło strata będzie niewielka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin