Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Kris26
Klubowicz



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa

PostWysłany: Czw 22:45, 22 Cze 2006

Masz spalanie stukowe, poczytaj o nim sobie troche, sposobów walki z nim jest wiele, rozprężnenie silniczka to ostateczność moim zdaniem. Przede wszystkim dobra benzynka 98. jak masz możliwość to załatw sobie troche lotniczej i dolewaj będziesz miał zajebistego kopa <lol> opóźnij zapłon, Zwiększ dysze paliva, usuń wszystkie ostre krawędzie w komorze spalania(nie zapomnij o świecach też mają ostre krawędzie). Moge ci przerobić troszke tego pustaka co jacq testował i możesz go sobie założyc, lub kombinuj coś ze swoim. jak chcesz rozpreżać to załóż zwykłą uszczelke a mi daj miedzianą Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 22:58, 22 Cze 2006

Tak jak rozmawialiśmy, jutro robie co trzeba i wtedy się zobaczy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maly187




Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ozorków

PostWysłany: Czw 22:58, 22 Cze 2006

powiem wam ze mam to samo i jest do wymiana klawiaturka wyjechana na krzywkach jest tez myslałem ze to panewki w sobote kupuje i zakładam jak cos to dam znac czy to tego wina a jezdze na oleju castrol gtx magnatec a wczesniej na sotos semi synt i było tak samo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 23:00, 22 Cze 2006

A własnie dobrze, że mówisz o klawiaturze! Ostatnio spr i mam luzy na niej na osi, przesuwjąc ją na boki. Może to też być przyczyna?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 23:18, 22 Cze 2006

rozbieraj i sprawdzaj po koleji/ innego wyjscia nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DJ_TURN




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/6
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw 23:21, 22 Cze 2006

maly187 napisał:
powiem wam ze mam to samo i jest do wymiana klawiaturka wyjechana na krzywkach jest tez myslałem ze to panewki w sobote kupuje i zakładam jak cos to dam znac czy to tego wina a jezdze na oleju castrol gtx magnatec a wczesniej na sotos semi synt i było tak samo



JA TEZ wymienialem klawiature i dalej mialem stukowe to napewno nie bedzie to


zobacz czy masz dobre smarowanie na klawiature


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kris26
Klubowicz



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa

PostWysłany: Czw 23:52, 22 Cze 2006

to nie wina klawiaturki, to spalanie stukowe i to dość szybko sie pojawia, jeszcze jedno stukowe/detonacyjne pojawia się tylko na zagrzanym silniku przy dużych ociażeniach (czyli jak wdepniesz gaz) na wolnych obtotach go nie ma, więc się nie dziw, pogadaj z Jackiem, z Miśkiem oni też już wiedza co to stukowe Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Pią 13:01, 23 Cze 2006

hehehehehehe a no wiem co to stukowe ale bp98 rulez Very Happy zazwyczaj lje 95 ze stacji obok akademika a potem jade i dolewam troce 98 i nima problemu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 13:10, 23 Cze 2006

Nic nie robiłem z tym jeszcze Smile Ale dziś zrobiłem ok 15km i powiem, że nie grają już aż tak bardzo. Zalałem 98 i narazie jeżdze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Crispi
Klubowicz



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 18:25, 23 Cze 2006

Widze ze Kjub ma ten sam problem co ja
Ja nawet 98 Vpower lałem i nic to nie pomogło Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 18:30, 23 Cze 2006

A co pomogło? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Crispi
Klubowicz



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 18:40, 23 Cze 2006

Własnie jeszcze nic i ciągle się zastanawiam co zrobić - narazie idzie tłumik do wymiany tylko musze zmolestować Kron-a Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rudi88
Future Member



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią 19:46, 23 Cze 2006

ja tez walcze ze stukowym, juz jest coraz lepiej: zmienilem dysze na 125, leje 98 na dobrych stacjach i odchudzam bobka. ale jak dowalil upal po 30 stopni to i tak nic nie pomaga. musze cos z chlodzeniem pokombinowac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HNT




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze

PostWysłany: Pią 20:18, 23 Cze 2006

W moim przypadku zawory grały nie z powodu stukowego- po prostu przestawiłem zapłon (na seryjnym silniku fl) na ~13 stopień dla testu- okazało się ze po zagrzaniu silnika przy wiekszej predkości obrotowej zaczynał sie hałas...
stukowe też kiedyś miałem - objaw ten sam inna przyczyna hałasu zaworów...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kris26
Klubowicz



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa

PostWysłany: Wto 23:34, 27 Cze 2006

kurcze panowie nie wiem co porobiliście w tych silnikach, my u jacka zrobliliśmy silniczek i chyba na 98 nie ma stukowego. trzeba dobrze zapłon wyregulowac i lac dobra benzyne, to sa najłatwiejsze sposoby, walka ze stukowym jest jak walka z wiatrakami, bo jak zniknie to zaraz mamy ochote z głowica pojechać jeszcze niżej. Pomijając to ze jak na stacji mówie zeby mi 98 zalał to koleś mówi że mi zawory powypala, a ja mu na to że na 95 się praktycznie nie da nim jeździć. ja mam 3 mm i stukowe pojawia się tylko przy 120km/h, ale nad tym trzeba się dłuugo pomęczyć żeby to działało tak jak trzeba. Każdemu się wydaje że wystarczy obniżyć głowice jakiś wałeczek i większe dysze, a tu trzeba jeszcze zrobić tuning czyli strojenie tego i to jest najtrudniejsze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin