Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Cielu




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 8:59, 29 Lip 2006

Mam problem z wymiana tego głownego "węzyka: idacego od pompy do trójnika czego bym nie zrobił z trójnika kapie płyn moze napisze czego próbowałem...Smile
-nowy trójnik:)
-pakuły
-sylikon
-jakas tasma teflonowa
-ostatnio znjamomy mechanik poradził mi aby przed wkreceniem koncówke węzyka do okoła obiechac lutownica( cyna miala niby to uszcelinic) niestety nie pomogło zabardzo

Ma moze ktos jakies pomysly........za pomoc był bym ogromnie wdzieczny:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zolo




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Krasnik

PostWysłany: Sob 10:11, 29 Lip 2006

no ten mechanik ma racje z ta cyna, tylko mosisz to pozadnie zrobic (nalutowac tam dokladnie dosc gruba warstewke, jak sie bedzie dokrecalo to cyna to uszczelni).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 15:17, 29 Lip 2006

A czyste masz mjesce połaczenia przewodu z trójnikiem ? U mnie na sucho wkręcałem i jest szczelnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cielu




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 12:53, 02 Sie 2006

Czyste było....powalczyłem jeszcze raz z ta lutownica naładowalem cyny troszke wiecej i pomogłoSmile

P.S dzieki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adi




Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Śro 21:49, 02 Sie 2006

to podajcie dobry patent na odkręcenie weżuków od pompy tak sie zapiekły że koniec


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 21:53, 02 Sie 2006

Patenty obowiązują takie jak przy wszystkich zapieczonych, trudnych do ruszenia połaczeniach gwintowych. Dobry, dobrze osadzony klucz i WD 40, to chyba jest najpewniejsze. Są klucze do przewodów hamulcowych, wejdź do motoryzacyjnego to będą wiedzieli o co chodzi. A jeśli chcesz wymieniać przewody to je przetnij i odkręcaj oczkowym Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hellrider




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Okolice Rzeszowa

PostWysłany: Śro 22:02, 02 Sie 2006

najlepszy patent u mnie to .... Palnik na lpg do lutowania. i dobry klucz ;] Kazda zeby nie wiem jaka sruba pusci. Nawet koncowki drazka tak sciagam :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Djeight




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 15:35, 03 Sie 2006

Podgrzxewanie pomaga ale gwint wtedy jest podatnieszy na zerwanie Very Happy , przewody hamulcowe są niedrogie więc nie ma sensu się bawić , utnij , weż dobry oczkowy klucz i wsio , możesz też wyczyćsić z zewnątrz szczotką drucianą i prysnąć jak koledzy radzą WD 40


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin