Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
dangers




Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 20:11, 02 Kwi 2006

Witam otoz mam pewnien bardzo douzy problem wywala mi zabieraki srednio co 100km:/ moim zdaniem chyba pol oski sa wyrobione a waszym??
i co mozna zastosowac zeby zwiekszyc wytrzymalosc ??
Z gory thx

admin.
Proszę nazywać właściwie tematy - bo wielki problem to może być wszystko i nic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qulek
Klubowy Komik i Mod



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 20:16, 02 Kwi 2006

Półośka może być krzywa albo ma bardzo wyrobiony wieloklin.. ale raczej na pewno półośka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dangers




Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 20:19, 02 Kwi 2006

Rozumie dziekuje za odp a nie wiesz jak mozna zwiekszyc wytrzymalosc to prawda ze mozna zamontowac od cc? tak slyszalem ale to chyba bujda:((
Nie chce juz nigdy wymieniac tych zabierakow -((((((
Pomocy......
A moze byc kupic cala skrzynie ale dobra gdzies uzywke ile taka przyjemnosc??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qulek
Klubowy Komik i Mod



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 20:20, 02 Kwi 2006

Najlepiej to porządnie zalożyć zabierak na półośke i nie zapomnieć o zabwzpieczeniu na zabierak bo ci bedzie urywac zabieraki nawet przy nowej polosi.. co do zakladania jakis innych to szczerze nie wiem nic na ten temat..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dangers




Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 20:23, 02 Kwi 2006

aha ok rozumie Smile
a mam taki problem wcisnal mi sie poedal gazu i nie odbil co mam zrobic zeby to zrobic??

sorki nie po polsku to napisalem:p
co mam zrobic zeby odbił??

MOD:

Uzywaj edycji postów..

Pozdro !



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FaZZoR
Klubowicz



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: WrOcŁaW

PostWysłany: Nie 22:00, 02 Kwi 2006

a mielkes kiedys prtzekoszony tyl (ktos ci w tylek wiechal ) jesli tak to tez przyczyna sprawdz pol oski


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 23:29, 02 Kwi 2006

po 1 primo zle dokrecony zabierak
po 2 primo skrzywiony wachacz
po 3 primo jak masz skrzywiony wachacz to za tym idze pieprzacy sie zabierak i poleci ci szybciutko polooska
po 4 primo jak ktos ci wjecahl kiedys albo poprzedniemu wlascicielowi w dupcie i przekosilo ci troche bude to rzycze powodzenia bo nawt nie widoczne skrzywienie powoduje takie chocki klocki wiem bo terz mam przekoszona bude...
po 5 primo eXtrimo moze poporstu dajesz za mocno po piz##e jak startuejsz i dlatego twoje zabieraki nie daja rady


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dangers




Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pon 15:57, 03 Kwi 2006

Dzis zakupilem sobie pol soki uzywane zahartowane - mozecie sie smiac ale jak wkladam zabierak ten zjechany na maxa do tej hartowanej pol oski to nie ma duzych luzow tylko takie 2-3 mm wiec sie strasznie zdziwilem a zebow to prawie nie ma:p takze teraz pytanie czy da sie to latwo zalozyc?
Mam pól ośki wraz ze mechanizmem róznicowym, duzo to roboty przelozyc ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kielek
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok

PostWysłany: Wto 7:54, 04 Kwi 2006

cza wyciagnac skrzynie , wywalic sprzeglo , odkrecic uszczelniacze polosi i pod sprzeglem sa sruby , jedna jest ponizej sprzegla tez , rozpoławiasz skrzynie i juz mozesz wyciagnac poloski z mechanizmem roznicowym , nastepnie wkladasz nowe poloski z mechanizmem roznicowym , , lub rozbierasz mechanizm roznicowy i zmieniasz poloski


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wojti
Klubowicz



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 8:29, 04 Kwi 2006

jezeli chodzi o te zabieraki to kolega mial to samo okazalo sie ze wachacz ma krzywy bo gop troszke zjadlo i sie wykrzywil delikatnie prawie niewidoczna roznica wiec sparwdz sobie tez wachacze. poloski ciezko sie nie wymienia dokladnie tak jak napisal wyzej moj przedmowca:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moolter




Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: łódź

PostWysłany: Pon 10:41, 17 Kwi 2006

kurde mam tak samo niewiemm czemu ale lecą mi kielichy jak talala naweet jak nie daje po pizd...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dangers




Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Jasło

PostWysłany: Wto 9:04, 18 Kwi 2006

Mialem to samo ale juz nie mam bo wymienlem:
pol oski. nowe fabryczne zabieraki, zabezpieczenia i sprezynki:)
Jezeli nie masz krzywego wachacza to juz nie bedziesz mial problemow jesli to wymienisz:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qulek
Klubowy Komik i Mod



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 12:38, 18 Kwi 2006

Na stronie tdi-tuning znalazłem cos ciekawego dla kogos kto urywa non stop przeguby i całą reszte Smile [link widoczny dla zalogowanych] :

Zupełnie nowy, znacznie mocniejszy przegub do Fiata 126p.


cena zestawu:

95 zł (brutto)

Jednym z bardziej zużywających się elementów w 126p są przeguby napędowe, a właściwie gumowo-metalowe łączniki napędu.

Wymiana tych łączników na przeguby równobieżne typu "tripod" powoduje, że znika problem trwałości przeniesienia napędu.
W przypadku, gdy podnosi się moc silnika "malucha" (tuning) wymiana przegubów jest koniecznością . Fabryczne łączniki, przy wzroście momentu obrotowego przenoszonego na koła, uszkadzają się błyskawicznie.
Wymiana łacznika na przegub równobieżny nie jest operacją bardzo trudną, aczkolwiek wymaga staranności. W jej przeprowadzeniu pomoże poniższa instrukcja: .....


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Wto 12:48, 18 Kwi 2006

sprytnie pomyślane nawet krzywy wachacz tu nic nie zrobi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mariusz126p




Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW

PostWysłany: Sob 19:16, 22 Kwi 2006

Piekne piekne lecz co siada w swapach najczesciej ?? nie przeguby lecz sama skrzynia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin