Autor |
Wiadomość |
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 22:24, 29 Maj 2006 |
|
paradoxxxx :] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
WitchDog
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 22:40, 29 Maj 2006 |
|
Demon126p napisał: |
Na dwóch zlotach byłem z wydymaną uszczelka i troche na tym jezdziłem i lał sie tylko olej z gwizdka.Sprawdz uszczelke i bedzie wiadomo.(...) |
Bardzo podobne obiawy, wlasnie tez z gwizdka (ta sruba przy zawiasie silnika ) tez sie leje.. sprawdze co z uszczelka, dzieki za cynk |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 22:43, 29 Maj 2006 |
|
Jeśli puszcza pierścien olejowy to:
-dymi z wydechu i czuc palonym olejem
-zjada olej
I nie ma możliwości aby nawiało do środka,chyba że:
-bardzo nieszczelne kolektory i łączenia kolektor-tłumik
-masz wersje obozową ogrzewania z wydechu prosto do kabiny
Jedynym sensownym wytłumaczeniem tutaj tego tematu jest uszczelka pod główką,ponieważ wtedy bedzie dym w budzie z gwizdków. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 23:27, 29 Maj 2006 |
|
jak by nie mial dymu w srodku to bym nie sapal tyle ale wiem co widzielm bo jezdzilem z gestem nie raz wiec moja sugestia na poczatek byl pierscien olejowy... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 23:56, 29 Maj 2006 |
|
ale to nie jest mozliwe, co ma zwiazek pierscien z dymem wewnatrz kabiny? jedyne sluszne wytlumaczenie to nieszczelny uklad wydechowy kolektor tlumik etc , wina za spaliny w kabinie jest uszczelka ktora wywala spaliny do termostatu a ten dalej przez nieszczelną zapewne klapke od ogrzewania wpada do kabiny i robi smrod i dym
wiec rogal nie wiem jak wy te auta naprawiacie ale diagnozy macie conajmniej błędne
a jak widziales ten dym to mniej pal etc |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 1:43, 30 Maj 2006 |
|
no to napsize ostaniego posta bo nie ma mzamiaru po raz enty pisac teg osamego po 1 nie bylo termostatu bo byly wymieniane odrazu uszczelnaicze i nie chcialo sie nam zakladac termostatu wiec twoja chiopoteza na temat termostatu mija sie z prawda co do ukladu wydechowego tego nei moge byc pewny bo w niedlugim czasie sie iwalo kolanko wiec moglo byc jzu wtedy buba....a co do mojego palenia to not jor biznes |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
WitchDog
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 12:40, 30 Maj 2006 |
|
Demon126p napisał: |
(...)
Jedynym sensownym wytłumaczeniem tutaj tego tematu jest uszczelka pod główką,ponieważ wtedy bedzie dym w budzie z gwizdków. |
Ale dobrze rozumiem, ze gwizdkiem okreslasz srobe przy zawiasie silnika bo faktycznie teci z tego olej.. czyli wymiana uszczelki pod glowica powinna zalatwic sprawe |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 13:50, 30 Maj 2006 |
|
Tak jest.Gwizdek to właśnie ta śruba.Z tyłu też jest.To jest taki wskaznik jak wywali ci uszczelke,bo jest z otworkiem przez całą długośc.
Jak zdejmiesz główke to zobaczysz czy uszczelka jest styrana.
Jak wymienisz to pamiętaj że po 500km trzeba dokrecic całą główke,bo znowu wywali uszczelke.Trzeba tak zrobic poniewaz uszczelka sie wypala i kształtuje do główki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 15:41, 30 Maj 2006 |
|
a mowilem uszczelka a nie piierscienie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|