Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:24, 29 Maj 2006

paradoxxxx :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WitchDog
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 22:40, 29 Maj 2006

Demon126p napisał:
Na dwóch zlotach byłem z wydymaną uszczelka i troche na tym jezdziłem i lał sie tylko olej z gwizdka.Sprawdz uszczelke i bedzie wiadomo.(...)


Bardzo podobne obiawy, wlasnie tez z gwizdka (ta sruba przy zawiasie silnika Question) tez sie leje.. sprawdze co z uszczelka, dzieki za cynk Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:43, 29 Maj 2006

Jeśli puszcza pierścien olejowy to:
-dymi z wydechu i czuc palonym olejem
-zjada olej
I nie ma możliwości aby nawiało do środka,chyba że:
-bardzo nieszczelne kolektory i łączenia kolektor-tłumik
-masz wersje obozową ogrzewania z wydechu prosto do kabiny
Jedynym sensownym wytłumaczeniem tutaj tego tematu jest uszczelka pod główką,ponieważ wtedy bedzie dym w budzie z gwizdków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 23:27, 29 Maj 2006

jak by nie mial dymu w srodku to bym nie sapal tyle ale wiem co widzielm bo jezdzilem z gestem nie raz wiec moja sugestia na poczatek byl pierscien olejowy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 23:56, 29 Maj 2006

ale to nie jest mozliwe, co ma zwiazek pierscien z dymem wewnatrz kabiny? jedyne sluszne wytlumaczenie to nieszczelny uklad wydechowy kolektor tlumik etc , wina za spaliny w kabinie jest uszczelka ktora wywala spaliny do termostatu a ten dalej przez nieszczelną zapewne klapke od ogrzewania wpada do kabiny i robi smrod i dym

wiec rogal nie wiem jak wy te auta naprawiacie ale diagnozy macie conajmniej błędne Smile

a jak widziales ten dym to mniej pal etc Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 1:43, 30 Maj 2006

no to napsize ostaniego posta bo nie ma mzamiaru po raz enty pisac teg osamego po 1 nie bylo termostatu bo byly wymieniane odrazu uszczelnaicze i nie chcialo sie nam zakladac termostatu wiec twoja chiopoteza na temat termostatu mija sie z prawda co do ukladu wydechowego tego nei moge byc pewny bo w niedlugim czasie sie iwalo kolanko wiec moglo byc jzu wtedy buba....a co do mojego palenia to not jor biznes Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WitchDog
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 12:40, 30 Maj 2006

Demon126p napisał:
(...)
Jedynym sensownym wytłumaczeniem tutaj tego tematu jest uszczelka pod główką,ponieważ wtedy bedzie dym w budzie z gwizdków.


Ale dobrze rozumiem, ze gwizdkiem okreslasz srobe przy zawiasie silnika Question bo faktycznie teci z tego olej.. czyli wymiana uszczelki pod glowica powinna zalatwic sprawe Question Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 13:50, 30 Maj 2006

Tak jest.Gwizdek to właśnie ta śruba.Z tyłu też jest.To jest taki wskaznik jak wywali ci uszczelke,bo jest z otworkiem przez całą długośc.
Jak zdejmiesz główke to zobaczysz czy uszczelka jest styrana.
Jak wymienisz to pamiętaj że po 500km trzeba dokrecic całą główke,bo znowu wywali uszczelke.Trzeba tak zrobic poniewaz uszczelka sie wypala i kształtuje do główki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:41, 30 Maj 2006

a mowilem uszczelka a nie piierscienie RazzRazz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin