Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
curek
Future Member



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo

PostWysłany: Sob 9:50, 10 Cze 2006

Jak to sie ma do siebie?? Czy moge bez problemu obnizyc malca ktory stoi na rolkach 165/55 R13?? Widze ze juz troszke mi tam obciera przod przy skrecie o drazek kierowniczy, tyl prawie o nadkole. Ale nie jest tragicznie. Chcialbym go jeszcze obnizyc i w zwiazku z tym mam pytanie, jakie problemy moga mnie napotkac przy obnizaniu i na ile moge obnizyc zeby bylo ok. Nie chce zadnej hardcorowej gleby ale troszke sie przyda. Czekam na odp. Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 10:20, 10 Cze 2006

Z tyłu na feldze 5" i -1zwój i na takiej oponie nic nie obciera


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
curek
Future Member



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo

PostWysłany: Sob 10:38, 10 Cze 2006

tyle ze te fele co ja mam to sa 6" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 10:38, 10 Cze 2006

Ja mam komplet oponek 165/65 na felgach 5,5" 13"
Tył nic nie obciera 1 zwój obciete sprezyny.Przód niestety musiałem klepac nadkola i trze po wewnetrznej stronie nadkola.Gdybym miał 165/55.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
curek
Future Member



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo

PostWysłany: Sob 10:48, 10 Cze 2006

No mi w tej chwili nie trze, w nadkola sie miesci ale jak to bedzie po glebie mnie zastanawia. Z tego co piszecie to powinno byc dobrze ale wole sie upewnic zanim cos zrobie a nie daj boze przeholuje cos :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 11:13, 10 Cze 2006

Przy 6" i glebie klepanie nadkoli jest nieuniknione, zwłaszcza z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sobi1000
Future Member



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Sob 11:27, 10 Cze 2006

Ja mam 165/55 na felgach od SC, mocno posadzone autko i nic nie trze, Smile z przodu resor się śmieje Laughing , tył przycięty o 1 zwój,jedynie przy max skręcie na dołku potrafi lekko przytrzec o wew. część zakola, Confused ale zdarza się to w naprawdę extremalnych sytuacjach. Twisted Evil Mariusz 126p ma posadzone autko na szerokich ATS'ach i oponach 175/50 Shocked i z tego co wiem też nie narzeka... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
curek
Future Member



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo

PostWysłany: Sob 12:34, 10 Cze 2006

Czyli konkretna odpowiedz, czy opony 165/55 R13 naciagniete na 6" felgi po (nie za duzej) glebie beda trzec??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Sob 13:04, 10 Cze 2006

przyłącze się do tematu bo mam pytanko, żeby obniżyć tył należy tylko przyciąć sprężyne o np.1 zwój i nic więcej? żadnego klepania resoru, czy innych przeróbek? tylko przyciąć sprężyne i jeźdźić? a wogóle to jakie zalety ma gleba bo ciągle się nie moge przekonać czy lepiej z glębą czy lepiej bez, bo te nasze polskie drogi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 13:25, 10 Cze 2006

Tak, wystarczy tylko ściąć sprężynę. Z tyłu nie ma resora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 15:00, 10 Cze 2006

curek nie powinny, ale klepanie rantów to cie nie ominie!
bartobbb auto dużo lepiej się trzyma drogi! Z tylu masz tylko sprężyny, ale jak juz przycinasz tył to i rób przód!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
curek
Future Member



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo

PostWysłany: Sob 15:18, 10 Cze 2006

No to na dniach robie glebe Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scorpion
Future Member



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 15:55, 10 Cze 2006

curek to robimy razem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jozekrj
Future Member



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek

PostWysłany: Sob 16:59, 10 Cze 2006

ja mam 165/60 na 5,5" rekinach -1 zwoj i musiałem dosc ostro wyklepac wewnetrze ranty mozna powiedziec ze juz ich niemam


z tego co słyszałem to mozna zamontowac na dwa sposoby piasty tylnych koł tak zeby stał szerzej lub weziej podobno gdzies 1cm roznicy jest . ile w tym prawdy to niemam pojecia


zreszta im wieksza gleba tym mniej klepania bo koło w wiekszym negacie stoji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Sob 17:31, 10 Cze 2006

no ale jeśli przytne o jeden zwój te sprężyny to nie siądzie mi autko na kołach jak będzie jakaś dziura? albo jak mocniej skręce (bo lubie sobie poszaleć) to nie siądzie mi jedna strona na koła? a przód jak się robi? bo słyszałem że resor trzeba sklepać i wywiercić dziurke wylać płyn a tam wlać jakiś gęstszy i zaspawać więc jak to się robi z przodem? a z tyłu jak wymontować te sprężyny? a można te sprężyny przyciąć piłą do metalu czy trzeba zanieść do kowala? a nie należy potem tego jakoś usztywnic? i opiszcie tak troszke dokładniej jak je wyciągnąć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin