Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Wto 20:13, 01 Sie 2006

m.c.2 napisał:
odparowniki są tak samo dostępne jak turbinki kowalskiego :/

i tu masz racje, dziś przekonałem sie na własnej skórze Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sobi1000
Future Member



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Śro 9:09, 02 Sie 2006

Seryjnie w gaźniku są dysze pow. 190 więc zostaw je i załóż dyszę paliwa 120... poczujesz ze silnik stanie się żwawszy i lepiej będzie pracował na wysokich obrotach... taki przynajmniej są moje odczucia. Spalani przy ostrej jeździe miejskiej nie powinno przekroczyć 7l. u mnie na wałku 385 pali średnio 6,5 l Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 10:20, 02 Sie 2006

wielkie dzięki za wszystkie rady, narazie czekam na rurke emulsyjna F74 bo dysza paliwa 120 juz u mnie czeka Smile Rurke powinienem dostać na dniach i potem wkrece to do gaźniczka i zobaczymy jak to bedzie sie sprawowac Twisted Evil ale jedno mnie ciągle zastanawia, bo dysza paliwa tą którą mam zmienić na 120 znajduje się w tej komorze pływaka na dole prawda? tylko za co ona jest odpowiedzialna? za podanie paliwa jak wciśnie się pedał gazu, czy za ciągłe podawanie paliwa? bo zastanawia mnie jak autko będzie się sprawować na wolnych obrotach?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 22:00, 02 Sie 2006

Na wolne obroty to nie będzie miało wpływu, za wolne odpowiada dysza wolnych obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 14:26, 03 Sie 2006

no to za co jest odpowiedzialna dysza paliwa? za to jak się depnie na pedał to wtedy ona poda paliwo? a dysza wolnych obrotów to która to jest? zwiększał ktoś dysze wolnych obrotów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Czw 15:30, 03 Sie 2006

tam nie musisz nic zmieniać bardziejją wykręcasz i podaje więcej powietrza
to ta na dole gaźnika koło cięgna przepustnicy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 17:54, 03 Sie 2006

a no przecież Razz głupie pytanie hehehe jakoś nie kumaty dzisiaj jestem Razz heheh sorki za głupi post Razz ale gafa Razz dobra temat z dyszą wolnych obrotów można zamknąć Razz hehehe
jeszcze chciałbym znać działanie dyszy paliwa, konkretnie czy ona podaje paliwo cały czas czy tylko po naciśnięciu pedału gazu?
i jak działa rurka emulsyjna F74, kiedy podaje paliwo?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 21:55, 04 Sie 2006

I tak powstają mity Neutral Na dole to jest wkręt regulacyjny wolnych obrotów, Dysza jest trochę wyżej. A poza tym czy to tak trudno sięgnąć po książke i troche poczytać, jak dobra książka to nawet rysunki będą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pią 22:30, 04 Sie 2006

no to teraz mam namieszane w głowie Confused
a wymieniał ktoś dysze wolnych obrotów? ma to sens? ile ma seryjna dysza wolnych obrotów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 12:38, 06 Sie 2006

Nie kominuj.
Na początek zrób dolot i gaźnik według sprawdzonych patentów.
Dolot z lewej kratki, otwory pod filtrem, warto jest uszczelnić wszystkie obudowy, w gaźniku dysza paliwa 117 rurka może być F74. I poczytaj troche a nie najpierw zadajesz głupie pytania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 22:05, 06 Sie 2006

dyszę paliwa podłoże 120 i rurke F74 a dolot i gaźnik mam już zrobione (oprócz dyszy i rurki, które na dniach dostane i montuje i to koniec przeróbek w gaźniku) a pytam bo gdzie indziej nie znajduje odpowiedzi na męczące mnie pytania i pytam was


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Pon 0:12, 07 Sie 2006

no racja zapomniałem bo mam elektrozawór Smile
jedna śróbka mniej do kręcenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:20, 07 Sie 2006

Ja ostatnio zrobiłem paliwko 125,powietrze seria 190 i szczelinówka.
Wczesniej miałem taki wynalazek jak rurka emulsyjna F8.Nie polecam silnik ma muła na wolnych i słabo sie wkreca na obroty.
Po tym jak zmieniłem w gazniczku paliwko i emulsje (dyfuzor też zmieniony już był) silnik zupełnie inaczej zaczął chodzic po otwarciu przepustnicy.
Na lepsze mu to wyszło Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 19:25, 07 Sie 2006

bartobbb napisał:
dyszę paliwa podłoże 120 i rurke F74 a dolot i gaźnik mam już zrobione (oprócz dyszy i rurki, które na dniach dostane i montuje i to koniec przeróbek w gaźniku) a pytam bo gdzie indziej nie znajduje odpowiedzi na męczące mnie pytania i pytam was


Chodzi o to, że zadajesz pytania na które już wiele razy padały odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rudi88
Future Member



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 16:04, 08 Sie 2006

Demon126p napisał:
Wczesniej miałem taki wynalazek jak rurka emulsyjna F8.Nie polecam silnik ma muła na wolnych i słabo sie wkreca na obroty.


no zalezy jak u kogo, ja mam emulsje f8, paliwko 125, powietrze 190 i bardzo piekie smiga. fakt ze na niskich obrotach tylko sie toczy ale dzieki temu mozna spalanko ograniczyc troszke. za to od 2500 do 5000 juz chodzi jak szlifiereczka choc spalanko w miescie wychodzi 7,5 literka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin