Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
elparaiso




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 2:02, 03 Cze 2006

Witam!
Jako, że problem z głośnikami mam już prawie za sobą, chciałem was zapytać o wycieraczki.
Sprawa wygląda tak: gdy włączam wycieraczki w trybie I (chodzą raz na jakiś czas) to pierwsze dwa ruchy lecą normalnie, następnie startują z pozycji wyjściowej, zatrzymują się w połowie drogi, po chwili lecą do pionu, tam też się zatrzymują, gdy wracają to też się zatrzymują w połowie drogi. Z tą połową też różnie jest. Raz wyżej raz niżej. I tak za każdym razem. Z kolei w trybie "bez przerwy" pracują ładnie (choć może trochę wolno).
Czy ktoś ma pomysł co to może być?
Czy mam wymienić silniczek wycieraczek?
Koles w sklepie z częściami fiatowskimi zasugerował, że to regulator się zepsuł. Ale ja nie za bardzo wiem gdzie to znaleźć i jak sprawdzić czy to rzeczywiście to...
Pomocy! bo tak się jeździć nie da przy lekkim deszczu...
Dzięki z góry!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 2:35, 03 Cze 2006

Może być regulator lub pajak pod kierownicą. Regulator masz za silnikiem wycieraczek (głębiej środka auta). Przynajmniej u mnie tak było. Taka czarna wieksza kostka z wychodzącym kabelkiem zakończonym kostką i gdzies podpiętym Smile Ja jako laik to znalazłem, więc powinienes sobie dać rade.
Tylko u mnie trzeba było wyjąć silnik wycieraczki, ale to też nie problem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Sob 12:08, 03 Cze 2006

Mi jeszcze do głowy przychodzi ten bolec bezpośrednio wychodzący z silniczka, na który się nakłada to małe krótkie ramię poruszające długimi (to jest pająk? Wink )Może jest wyrobiony... Confused Przepraszam- też zgaduję ale to może to Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 12:10, 03 Cze 2006

Mi chodzi o pająk pod kieronica Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Sob 12:33, 03 Cze 2006

Czyli przełącznik zespolony? Smile

Modjo: Tak Wink

a to psikus Wink co kraj to obyczaj Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Enten dnia Nie 21:43, 04 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
maciekdj




Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 13:17, 03 Cze 2006

Podepne sie pod pytanko Wink
U mnie problem wyglada nastepujaco:
Wycieraczki chodza jak marzenie zarowno na pierwszym biegu jak i drugim tylko ze jak je wylacze czy tez w fazie przerwy czasowej nie zatrzymuja sie rownolegle do podszybia tylko tak pod katem 30 stopni...
Nie wiem co to moze byc...Wiem to pewnie jakas pierdola ale jestem troszke pedantyczny i strasznie mnie to denerwuje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Sob 13:21, 03 Cze 2006

Jeśli wycieraczki pracują nierówno, znaczy jedna zatrzymuje się wyżej to sprawa prosta. Zdejmujesz źle ustawioną wycieraczkę i nakładasz tak jak Ci pasuje.
Jeśli obie zatrzymują się źle, czyli idą do dołu i robią jeszcze te 30* do góry to źle ustawione ramię na silniku. Odkręcasz nakrętkę pod klucz 10 na silniku. Zdejmujesz ramię i eksperymentalnie ustawiasz tak, żeby kończyły pracę na samym dole. Mi ustawienie zajęło około 20 minut. Zatrzymuje się na samym dole zakresu pracy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciekdj




Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 21:30, 04 Cze 2006

tylko ze w chwili gdy one pracuja to dochodza do samego dolu, a jak chce je wylaczyc to dochodza do dolu i jeszcze kawalek startuja do gory. Tak jakby jakis krotki impuls dostawaly.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Nie 21:42, 04 Cze 2006

Dwie możliwe przyczyny:

1. Źle ustawione ramię na silniku- opcja wchodzi w grę jeśli coś robiłeś przy połączeniu silnik/ramiona wycieraczek

2. Słaby docisk ramienia do szyby. Zbyt małe tarcie piór o szybę i silnik 'startuje' jeszcze do góry.
Zalecana wymiana piór wycieraczek wraz z ramionami Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
elparaiso




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:55, 06 Cze 2006

Znalazłem to gówienko regulator ale co teraz z nim zrobic? To można jakoś naprawić, żeby te wycieraczki normalnie po szybie sunęły? Czy wymienić od razu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DJ_TURN




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/6
Skąd: Knurów

PostWysłany: Śro 0:28, 07 Cze 2006

L;udzie!!!!!!!!

sprawdzcie se jak chodza wycieraczki wam jak odepniecie regulator wycieraczek [te czarne gowienko Wink ] jesli chodza tak samo to to nie jest to

moje podejrzenie pada tylko na silnik [mialem takie przypadki jak wy w swoim bobku] przeczyscilem dokladnie styki w srodku silnika i dziala tak jak fabryka Smile

jesli macie juz przepalone te styki lub tez stopione albo powykrzywiane zaltwcie se nowy silnik albo wymiencie tylko ta czesc

na pajaka nie stawiam ale moze byc

bo na jedym przewodzie ktory idzie od pajaka raz jest + raz jest - to zalezy od ustawienia przelacznika

jezeli jest przebicie to moze tez tak byc

ale najbardziej stawiam na styki w silniczku - wiem to ze swojego doswiadczenia ktore musialem sam nabyc bo nikt mi na forum nie pomogl jak dalem temat WARIUJA MI WYCIERACZKI

no ale coz moze i to mi na dobre wyszlo Wink Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin