Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
kielek
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok

PostWysłany: Czw 23:28, 18 Maj 2006

temat walkowany byl na innych forach , ale nigdzie nie dano rysonkow jak przerobic duza puszke zeby w jakims stopniu odetkac silnik , robil ktos cos takiego ?? oczywiscie spawac umiem , mam spawarke ... czytalem ze wywalenie wszystkiego wrecz oslabia silnik , mam tez do dyspozycji mala puszke ale dosc nie typowa bo z koncowa rura wydechowa z tylu i w niewiadomym stanie , z zewnatrrz wyglada dobrze ale wysypalo sie troche rdzy jak przechylilem takze podejrzewakmn ze moze byc od srodka zgnita

glosnosc jest dla mnie nie istotna Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nikita




Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn

PostWysłany: Pią 9:06, 19 Maj 2006

ja ci powiem tak jezeli chcesz glosnosc to otworz stara puszke bedziesz mial koncowki rurek w srodku obetnij te czesci z dziurami wytnij wylot razem z koncowka co jest w srodku najleiej zostaw w tym miejscu dziure tak srednicy 5-6 cm i bedziesz mial ryk niemilosierny wiem z doswiadczenia tylko nie ja robilem ale ruda zrobila to z moim tlumikiem tekla przy tym sie chowa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kielek
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 9:12, 19 Maj 2006

nie chodzi mni o sama glosnosc chce zeby lepiej chodzil , glosnosc nie jest wazna , jak bedzioe zaglosno to dorobie zatyczke do jazdy na codzien co by dowodu nie stracic


pozatym przyda sie temat gdzie dobrze opisane sa rozne wydechy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 10:42, 19 Maj 2006

wez kawal rury gientarke powyginaj pod kontem 90 stopni dospawaj gasnice i jazda Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolarz
Future Member



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: PL - EL.

PostWysłany: Pią 11:21, 19 Maj 2006

zmien.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolarz dnia Pią 13:47, 02 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 13:32, 19 Maj 2006

Kup se brede Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sobi1000
Future Member



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Pią 14:47, 19 Maj 2006

Kup se... każdy (kto ma kasę oczywiście) może ...
a jak poprawić wydech samemu??? i nie chodzi o wybebeszenie. Może wie ktoś jak w środku zrobiona jest breda Question Question Question Na jakiej zasadzie ona działa i w ogóle z czym to się jie???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 15:27, 19 Maj 2006

Jeżeli chodzi o osiągi to widze lepszego rozwiązania jak breda!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr.Death
Klubowicz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice

PostWysłany: Pią 15:37, 19 Maj 2006

jak chcesz koniecznie uspawac sobie sam tłumik to albo polecam przelot z małą zwezka w srodku co spowoduje branie od nizszych zakresów, a wogule to proponuje sobie obliczyc go pd silnik , bo zalezy na jakim właku bedzies jezdził, na jakim spreżaniu itp bo to sa wżane czynniki dla silnka i jego zestrojenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Pią 15:48, 19 Maj 2006

a co myślicie o taki czymś?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 16:49, 19 Maj 2006

Dla mnie każdy tłumik jest lepszy o serii Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 16:58, 19 Maj 2006

kolarz napisał:
O tak kawal rury i jazda na miasto a ktos inny juz zaciera rączki po ma troche roboty ale jest dow-pojazdu ,kilka punktów ,madacik -(a moze jeszcze ktos trze.. zarobi )


marudzisz jak baba jakos ja jezdze na totalnym pustaku i chlopaki z wrocka moga poswiadczyc ze nie jezdze jak meryt i jakos dowodu mi nie zabrali punkcikow za tlumik tez nie mam wiec nie placz Razz


m.c.2 napisał:
a co myślicie o taki czymś?
[link widoczny dla zalogowanych]


fazzor u nas jezdzil na tym tlumiku sam mu go zamawailem tandeta totalna po pierwsze ani basu ani leprzych osiagow Razz jedyne co moge na + powiedziec to cena i koncowka dlugo trzeyma chrom


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Pią 17:12, 19 Maj 2006

eee myślałem że będzie mruczał fajniej Neutral
chociaż mój na razie daje radę bo spaw puścił ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nikita




Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn

PostWysłany: Pią 18:47, 19 Maj 2006

ja mam obecnie mihleina czy jak sie to pisze bez siatki i powiem ze narazie ma leciutki basik moze jak sie przepali to bedzie lepiej ale i tak lepsze od serii jak Kjub powiedzial


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kielek
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 22:08, 19 Maj 2006

Dr.Death napisał:
jak chcesz koniecznie uspawac sobie sam tłumik to albo polecam przelot z małą zwezka w srodku co spowoduje branie od nizszych zakresów, a wogule to proponuje sobie obliczyc go pd silnik , bo zalezy na jakim właku bedzies jezdził, na jakim spreżaniu itp bo to sa wżane czynniki dla silnka i jego zestrojenia



walek wsadzam swiatkowski ale dosyc nietypowy opis sprzedajacego:
Cytat:
jest wynalazkiem, który Świątek skopiował z wałka który mu przywieziono. Nie wiem kto był producentem tego wałka, ale Adam twierdzi że jest mocniejszy od tego niby 105
kupiony na "wyprzedazy garazowej" w Adamant Engineering (jacys zapalency startojacy w rc) , glowice splanoje ze 2,5 mm , silnik 600-tka , walek podobno ciagnie od okolo 2,5 tys obr (jeszcze nie zlozylem silnika)

moglbys mniej wiecej mi narysowac jak to powinno wygladac i jakies wzory do wyliczenia tego ?? mam wzory do wyliczenia wydechu ale raczekj malo dokladne , bo sa z zalozenia z rozrzadem turystycznym w rozumieniu motocykli lat 50-tych i 60-tych , zakladaja tylko roznice w pojemnosci silnika i obrotach przy jakich maja byc korzystne zjawiska falowe , do tego odnosza sie raczej do silnikow 1 cylindrowych Crying or Very sad


ps -teraz mam tekle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin