Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Teraz My !
Autor Wiadomość
Porthos
"prawie" admin :-)



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Pią 16:46, 07 Kwi 2006

Cytat:

A teraz cos powiem tym co tak frezują tłoki: zbędna wasza robota,albo sobie zmieńcie wałki rozrządu,bo mój potworek śmiga jak sie masz,wbrew nie ktorym filozofom Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Demon, troszeczke skromniej...złożysz kilkanaście silników jak niektóre osoby z forum to porozmawiamy o nacięciach na tłokach.

Ja robiłem i robię nacięcia do głowicy 2,5mm Smile

Poza tym nigdy nie przewidzisz kiedy łańcuszek rozrządu pójdzie się kochać - a wtedy dziwne rzeczy się dzieją z zaworami.

To tylko kwestia świętego spokoju - nie stresujesz się że jak coś ci padnie to pójdzie się walić połowa silnika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:10, 07 Kwi 2006

prawda, ja tez nie robilem frezow na tlokach i potem wyklinałem ze zawory sobie samy porobily, fakt faktem ze udalo mi sie silnik uratowac i poglebic wciecia i od tego czasu wole je robic niz pozniej sie wkurwiac, pomysl tez ze jak materiał sie rozszerza to zwieksza objetosc wiec zobaczymy latem jak bedziesz mial ladnie stukowe i wglebienia na tlokach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:22, 07 Kwi 2006

Składała mi to osoba która juz troche sie najezdziła na tego typu malcach.Latem żadnego stuka na tym zestawie i zawory nigdy nie spotkały sie z tłokami.
Juz go troche upalałem zaraz po złożeniu,mozna było grilla zrobic w komorze silnika i nic sie niedzieje.
Niewiem czy juz pisałem,ale 555 to nie jest napawany wałek,jak wiekszosc,tylko w całosci odlewany.

A poza tym nie bede teraz rozbierac silnika i robic frezów jesli to wszystko chula i nic sie nie dzieje.
Sorki jesli kogos wkurzam Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Porthos
"prawie" admin :-)



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Pią 23:08, 07 Kwi 2006

Demon126p napisał:
Składała mi to osoba która juz troche sie najezdziła na tego typu malcach.Latem żadnego stuka na tym zestawie i zawory nigdy nie spotkały sie z tłokami.
Juz go troche upalałem zaraz po złożeniu,mozna było grilla zrobic w komorze silnika i nic sie niedzieje.
Niewiem czy juz pisałem,ale 555 to nie jest napawany wałek,jak wiekszosc,tylko w całosci odlewany.

A poza tym nie bede teraz rozbierac silnika i robic frezów jesli to wszystko chula i nic sie nie dzieje.
Sorki jesli kogos wkurzam Confused


Nikogo nie denerwujesz, po prostu nie mów hop zanim nie przeskoczysz.

Wałek 555 Kałuży jest odlewany cały....zresztą wszystkie wałki świątka są tak robione, więc nie ma szału Very Happy

Jeżeli działa to niema sensu tego rozbierać, ale czy zawór styknie się z tłokiem zalezy od bardzo wielu rzeczy...choćby głębokości jego osadzenia, przefazowania wałka itd, itp.

I nie odbieraj kogoś krytyki wrogo - to że ktoś radzi ci inaczej niż ty byś zrobił/zrobiłeś nie oznacza że chce się z tobą kłócić - wręcz przeciwnie, chce pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciuhh




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ciap Ciap

PostWysłany: Pią 23:22, 07 Kwi 2006

napewno ta glowka 4mm?
bo ja mam 3mm i gwizdki wygladaja u mnie tak samo, znaczy sie jest jeszcze pełny gwint Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Porthos
"prawie" admin :-)



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Pią 23:29, 07 Kwi 2006

maciuhh napisał:
napewno ta glowka 4mm?
bo ja mam 3mm i gwizdki wygladaja u mnie tak samo, znaczy sie jest jeszcze pełny gwint Smile


Właśnie o to chodzi - nie ma sensu się spierać itd, bo malucha części wiadomo z jaką precyzją są robione...inna sprawa to czy tokarz się nie walnął Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 12:59, 09 Kwi 2006

maciuhh głowka 4mm.Dwa razy pytali w szlifierni na czy napewno na 4mm.I dwa razy odpowiadałem 4mm.
Sorki juz sie nie unosze.Ja robie silniczek na doswiadczeniach mojego kumpla.Jemu chulało to mi ma nie chulac??Dziala bez problemow i narazie nima nawet stuka.Elegancko ryczy i lubi tylko wysokie obroty Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciuhh




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ciap Ciap

PostWysłany: Nie 13:16, 09 Kwi 2006

mogłeś zmierzyć jak miałeś jeszcze w rękach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 13:22, 09 Kwi 2006

Dobra szlifiernia.Phantom tez tam robił szlif.Jak nie wierzysz ze 4mm to nie wierz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
buczek21




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 13:35, 09 Kwi 2006

Cytat:
A teraz cos powiem tym co tak frezują tłoki: zbędna wasza robota,albo sobie zmieńcie wałki rozrządu,bo mój potworek śmiga jak sie masz,wbrew nie ktorym filozofom

Widze ze poskładałes(albo lepiej powiem KTOŚ) ci poskładał silnik...i znawca Laughing
Frezy na tłokach zaleza od wielu czynników....a nie tylko od wybitego "555" na wałku Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 14:00, 09 Kwi 2006

Chyba zrobie filmik jak to piknie wszystko razem chula.I pewnie masz racje buczek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kris26
Klubowicz



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa

PostWysłany: Pią 23:42, 21 Kwi 2006

Hehe na 555 podobno można 5 mm obniżyć i pozostaje 0,8 mm między tłokiem a zaworem, ale ja bym się bał takiego moda mieć zrobionego, jednak te freziki dają niesamowity komfort psychiczny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:52, 22 Kwi 2006

To juz koniec mojego jeansowego bolida Sad
Odchodzi do krainy niekończących sie autostrad i braku ograniczeń prędkości...
Lecz jego duch bedzie wciąż żywy i nadal bedzie mi służyc w nowym wcieleniu....
Biały FL na kompletnym standardzie....90 rocznik....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 18:22, 22 Kwi 2006

Czyli co spotkały się zwory z tłokiem czy cały samochodzik się z "czyms" spotkał Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:29, 22 Kwi 2006

spotkala sie uszczelka pod glowica z atmosferą hheheh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin