Autor |
Wiadomość |
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Czw 13:43, 25 Maj 2006 |
|
dzięki za opinie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
--scandaL--
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 430 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany:
Wto 16:45, 30 Maj 2006 |
|
reaktywuje temat
czy glowice z przebiegiem 70, 90tys km oplaca sie planowac? czy lepiej takich "zurzytych" nie obrabiac?
dodam,ze nie ma pekniec miedzy gwazdami zaworow |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 16:59, 30 Maj 2006 |
|
jak nie ma pekniec to jechana tylko pamietaj o obrobieniu wszystkich kanalow i sprawdzeniu co najwazniesjze czy glowica nie puszcza !!!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 17:39, 30 Maj 2006 |
|
sprawdz szczelnosc zaworów , czy gwinty sa w porzadku czy nie jest popekana/krzywa- to jest najwaznejsze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Timon
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany:
Śro 16:35, 31 Maj 2006 |
|
Własnie rózne są silniki w głównej mierze to zależy jak sie go złożyło przykład mi na jednym fabrycznym lało a na 2 ani kropli |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|