Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Jumper
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 16:42, 24 Mar 2006

Mochu 8 ? :> pamietaj ze mam 13'' Razz no wiec powiedzmy ze ten resor na 8cm a sprezyny o ile ? :> zeby bylo rowno Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Pią 17:15, 24 Mar 2006

i ja sie dołącze bo mam pytanko a nie znalazłem ppodobnego:
czy moge przód obniżyć poprzez zabranie jednego pióra?? i jeśli tak top które najlepiej wywalić?? i o ile mi to może malca obniżyć i wpogle piszcie co sie wtedy bedzie dziać?? z góry dzięki;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 17:51, 24 Mar 2006

Nie możesz. Samochód straci całkowicie charakterystykę, będzie najpewniej uderzał podłogą.

Jumper, ja też później miałem 13stki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 18:31, 24 Mar 2006

To maluch taquito z forum Fiata i resor sklepany na 5cm na 8 będzie 3cm wyżej Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jumper
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 0:08, 25 Mar 2006

to mi sie podoba :> ale co ze sprezynami ? :> aha i czy ten maluch ma jeszcze jakakolwiek amortyzacje ? :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 0:10, 25 Mar 2006

Bober nie miał ŻADNEJ.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jumper
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 0:11, 25 Mar 2006

hehe :> ale buda mi sie nie rozejdzie ? :> no ale ciagle unikacia pytania ile obcinac sprezyny ? :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 0:23, 25 Mar 2006

Od 1 do 1,5 zwoju w zależności ile pójdzie niżej resor. Najpierw sklep resor i niech siądzie. Potem przytnij sprężyny. Zacznij od 1 zwoju. Jak cędzie mało to dotniesz. Zależy też w jakim stanie jest sprężyna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 2:05, 25 Mar 2006

Są mniej drastyczne sposoby na klepanie resorka?Niż ten chłopakow z Rzeszowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 10:05, 25 Mar 2006

Nie rozejdzie. Natomiast co do sprężyn, ja bym proponował dać nie maluchową. Dostaniesz ode mnie za grosze sprężynkę z 131 Kombi. Uważam, że kompromis między trzymaniem drogi, a komfortem. Przetnij idealnie w połowie i po sprawie. Czeka na Ciebie Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 10:32, 25 Mar 2006

Demon126p napisał:
Są mniej drastyczne sposoby na klepanie resorka?Niż ten chłopakow z Rzeszowa.


Mr. Green tylko trzeba mieć odpowiedni warsztat


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jumper
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 12:21, 25 Mar 2006

Mochy a jak te przetne to bedzie w sam raz na te 5 no gora 8 cm sklepany resor? :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 13:46, 25 Mar 2006

Będzie IDEALNIE. Tył bedzie około 1- 2cm wyżej niz przód. GERMAN STYLE.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jumper
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 20:35, 25 Mar 2006

dobra to teraz powiedz ile to sa te grosze ? :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CZUCZU
Klubowicz



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Sob 22:00, 25 Mar 2006

Dziure wiercimy zawsze na dole amorka tak centymetr od samej dolnej krawedzi
szczotką drucianą
otwór robiłem iertłem fi 4 i olej do słoika.
Wlałem tyle samo gestszego przekładniowego po czym amorek został bardzo mocno pospawany tak by nie było mowy o przecieku po czym oczyscilem spaw w jednym sie poprawiło , pomalowałem amorka kilkanascie razy rozciagnac i złozyc i gotowe i do auta.
i jest twardo.
Co do resoru miałem na 10 teraz mam na 12 i sobie bardzo chwale.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin