Autor |
Wiadomość |
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 18:02, 06 Wrz 2006 |
|
żeby je wsadzić trzeba będzie wyjąć resor, więc moja odpowiedż to tak  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|
 |
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 21:40, 06 Wrz 2006 |
|
Demon126p napisał: |
Takie pytanko mam:
-mam ułożony juz resorek,po obniżeniu.Pytanko brzmi:
Czy jak wsadze ścięte podstawki o 12mm to czy on jeszcze sie bedzie musiał ubic przed zbieżnością?? |
Raczej nie, na pewno nie tyle co po wkładaniu świeżego resora, kwestia paru km po dziurach i będziesz miał pewność że już sie nie spieprzy... (hmmm pewność to chyba za dużo powiedziane )
12mm to chyba troche za dużo, mogą sie rozłazić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 21:52, 06 Wrz 2006 |
|
Takie kupiłem.
Ale za małą kase wiec nieżałuje jak nie założe i zostane na seryjnych. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
taquito
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Czw 0:42, 07 Wrz 2006 |
|
kupilem niedawno nowe i po dokladych pomiarach 12 mm to max co mozna sciac  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Czw 11:10, 07 Wrz 2006 |
|
I nic nie bedzie sie działo?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 14:48, 07 Wrz 2006 |
|
To dobrze, ja słyszałem że szczyt to 11mm. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
sobi1000
Future Member
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Czw 17:35, 07 Wrz 2006 |
|
Ja mam podstawki ścięte 12 mm, resorek z dodatkową 2 lagą, dość sztywny i nie zuważyłem jakichś negatywnych skutków. A dostało im się. Skoro wytrzymały hopę po której przy lądowaniu wciągnęło mi zderzak przedni pod auto(pikowałem przodem) to już chyba nic ich nie ruszy. Tak że bez obawy można ciąć. Mariusz 126 mówił coś że chce obciąć tak żeby środek był pusty i dodadkowo podciąć gumy które wchodzą w podstawki... Poczekamy zobaczymy??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Bimer
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Dębica
|
Wysłany:
Pią 22:36, 08 Wrz 2006 |
|
Ja mam cos takiego[link widoczny dla zalogowanych]
Resor klepniety ok 5-8 cm + podstawki o 1 cm bez dodatkowej lagi + tylnie amorki seria Tyl sprezyny obciete o 1,5 zwoja + po 2 gumy na sprezyne amorki seria W palnach utwardzenie amorko Twardo jak diabli  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 17:23, 09 Wrz 2006 |
|
German style rulez
I o to chodzi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
jannypan
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Śro 4:36, 30 Mar 2011 |
|
Ale powiem w ten sposób, na początku człowiek mówi, że nie będzie się ścigać, a potem... chętnie będziesz przyjeżdżał na pojeżdżawki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
jannypana
Dołączył: 13 Maj 2011
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Pią 10:21, 13 Maj 2011 |
|
Cóż... dac radę to i da, tylko czemu oszczędzić kolejne 20pln i nie zalać motodoctorem amorków ( w proporcji z olejem przekładniowym, żeby betonu nie było). Więc... wg. mnie jak robić to porządnie. Ale powiem w ten sposób, na początku człowiek mówi, że nie będzie się ścigać, a potem... chętnie będziesz przyjeżdżał na pojeżdżawki Smile. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|