Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Śro 10:48, 24 Maj 2006

na ile można sklepać resor żeby seryjne kółka nie tarły?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scorpion
Future Member



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 15:45, 24 Maj 2006

na 6 cm ale z dodatkowym piórem, no i resor opiera się u mnie o te gumowe odbijacze,
trze u mnie jedynie przy skręcie, lecz jest to wina że błotnik ma złą geometrie i plastik w środku przylega blisko opony (źle jest spasowany, bo lewa strona idealnie wygląda)
wiem, że ktoś poszedł jeszcze dalej i niżej posadził malca


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 16:36, 24 Maj 2006

Wywal te plastikowe nadkola!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 22:38, 25 Maj 2006

Takie pytanko:
-sklepałem resor 7,5 cm i czy to normalka że jest troche do przodu i trzeba zwrotnice siłą na niego zakładac????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 23:08, 25 Maj 2006

Może jest krzywo sklepany Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 23:39, 25 Maj 2006

Chyba to nie jest do końca ok...
Zamontuj go odwrotnie, moze bedzie lepiej pasował .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 0:08, 26 Maj 2006

Założyłem odwrotnie i jest odrobine lepiej,ale nie do konca.
Pytam bo niewiem czy jak to wszystko ponaciagam to nie strzeli mi coś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Nie 21:50, 28 Maj 2006

Jak się nie ułoży to pewno strzeli. Ale wtedy już pójdziesz dalej z resorkiem i będzie tylko lepiej Wink Nie powinien być krzywy. Mógł być krzywo sklepany. Nie był klepany na ciepło i hartowany?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marcin_rsl
Klubowicz



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 22:59, 28 Maj 2006

A mógłby ktoś napisać + i - gleby ?
do + to pewnie wygląd i lepsze trzymanie auta na drodze . Co jeszcze ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Nie 23:17, 28 Maj 2006

Jak na mój gust:
+ lepsze prowadzenie
+ mniejsze zaskoczenie na zakrętach
+ mniejsze ryzyko wizyty na poboczu
+ ładniej się prezentuje
+ 50 punktów lansu
+ zgłebiasz... temat (wiedza) Wink
+ wreszcie ustawiasz zbieżność...
+ "nareszcie... Very Happy"

- mniejszy komfort
- mniejsze tłumienie drgań- wszystkie drgania idą na budę
- ryzyko przyśpieszonej wizyty u dentysty
- mniejsze szanse na montaż plastikowych zakoli- większe szanse na korozję
- wydatek
- tnie o błotniki źle dobrane opony/felgi/
- po co to komu? Shocked


Tyle ode mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
taquito




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 10:26, 29 Maj 2006

wsumie to tylko z ta korozja sie niezgodze jak auto jest dobrze zakonserwowane to nie potrzeba zadnych chlapaczy i plastikowych blotnikow Wink reszta zostala napisana

i jesli ktos duzo jezdzi i ma duuuza glebe to lepiej niech sie zaopatrzy w seryjny zestaw resora i sprezyn na zime Laughing bo jedzilem tej zimy i masakra, ale tez da rade


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
--scandaL--
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa-Ursynów

PostWysłany: Pon 11:33, 29 Maj 2006

Enten napisał:

- mniejsze tłumienie drgań- wszystkie drgania idą na budę

ja mam pytanie co do tego
na czym polega "obspawanie" budy? zeby wlasnie nie rozpadla sie na ulicy podczas jazdy z gleba. jakie sa u nas drogi kazdy wie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scorpion
Future Member



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 16:06, 29 Maj 2006

taquito nie strasz, zima się dopiero co skończyła Very Happy

a dopiero to mówisz, jak robiłem glebę to oddałem swój seryjny resor Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:49, 29 Maj 2006

taquito napisał:
i jesli ktos duzo jezdzi i ma duuuza glebe to lepiej niech sie zaopatrzy w seryjny zestaw resora i sprezyn na zime Laughing bo jedzilem tej zimy i masakra, ale tez da rade


Zaopatrz sie w cienkie laczki to nie bedzie sie tak ślizgac.Szerokie laki nadają sie tylko na suche nawierzchnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Pon 17:17, 29 Maj 2006

--scandaL-- napisał:
Enten napisał:

- mniejsze tłumienie drgań- wszystkie drgania idą na budę

ja mam pytanie co do tego
na czym polega "obspawanie" budy? zeby wlasnie nie rozpadla sie na ulicy podczas jazdy z gleba. jakie sa u nas drogi kazdy wie


Normalne łączenie blach w maluchu jeśli się nie mylę to w większości połączeń jest to zgrzewanie. Obspawanie budy polega na pospawaniu migomatem newralgicznych łączeń blach. Jeśli chodzi o obniżony zawias to _napewno_ górne gniazda amortyzatorów.

EDIT: Szybkie pytanie: Odwrócone 3. pióro? "Zaburzona charakterystyka pracy resoru". Jak to wygląda w praktyce? Ktoś może stosuje taki patent i podzieli się wrażeniami?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Enten dnia Pon 21:43, 29 Maj 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin