Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
kolarz
Future Member



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: PL - EL.

PostWysłany: Śro 11:05, 03 Maj 2006

Jacq napisał:
Wg mnie to tak: resor daj do sklepania, a sprężyny to dasz rade zrobić z jakimś kumplem ze szlifierką, szkoda te 30zł.
Ja mam tak: tył - 1zwój, seryjne amory; przód: resor sklepany (nie wiem ile, ale za mało) i też seryjne amory. Jest trochę miękki, ale jeździ się w porządku.
:idea: Szkoda ze niema fotki jak wyglonda i jeszcze powiedz ze na zakrentach jest ok - zycze Ci miłego baczka .... 8)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolarz dnia Śro 11:26, 03 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 11:08, 03 Maj 2006

To jak powinno być?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kolarz
Future Member



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: PL - EL.

PostWysłany: Śro 11:23, 03 Maj 2006

jak można cos sklepac coś 3 cm jak pioro resora ma około /1,5 cm Cool Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 11:34, 03 Maj 2006

Ale o czym ty w ogóle mówisz Question Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
curek
Future Member



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo

PostWysłany: Śro 11:36, 03 Maj 2006

Ludzie robia i jakos im wychodzi. A tak przegladajac kolarz twoje posty to sie zastanawiam czemu w niektorych (czytaj w wiekszosci) zabierasz temat!! Sorry jezeli cie urazilem ale taka prawda.

edit by curek:

Heh, pewnie jemu chodzi zeby pioro rerora sklepac zeby nie bylo takie grube Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
taquito




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 13:21, 03 Maj 2006

kolarz napisał:
Jacq napisał:
Wg mnie to tak: resor daj do sklepania, a sprężyny to dasz rade zrobić z jakimś kumplem ze szlifierką, szkoda te 30zł.
Ja mam tak: tył - 1zwój, seryjne amory; przód: resor sklepany (nie wiem ile, ale za mało) i też seryjne amory. Jest trochę miękki, ale jeździ się w porządku.
Idea Szkoda ze niema fotki jak wyglonda i jeszcze powiedz ze na zakrentach jest ok - zycze Ci miłego baczka .... Cool


resor bez dodatkowego piora to kupa tak samo ciete zprezyny to tez jest kupa Exclamation

mialem takie rozwiazanie a teraz resor klepany + najdluzsze pioro Exclamation i niech mi nikt nie pisze ze to beton bo roznica jest niewielka Exclamation poprostu poprostu nie wygina sie jak struna na kazdej dziurce

sprezyny zgniatane i hartowane, zadnego tam ciecia Rolling Eyes

i nigdy nie zamienie sie na zadne inne rozwiazanie

tak czytam niektore posty i powiem tylko ze niema regoly na to ze ktos sklepie na 10 i zawsze w kazdy malec bedzie tak samo niski, kazdy resor jest inny Exclamation i zalezy jak byl obnizany Exclamation


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez taquito dnia Śro 13:24, 03 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
CZUCZU
Klubowicz



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 13:23, 03 Maj 2006

W kjsach lepiej mi sie jezdziło na sklepanym bez lagi niz z lagą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 23:28, 10 Maj 2006

a czy w ten sposób obniżone autko normalnie przechodzi przegląd? nie czepiają się tego? bo przecież teoretycznie jest słabsza amortyzacja autka nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 0:26, 11 Maj 2006

Nic sie nie czepiają Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 13:53, 11 Maj 2006

a przejeżdżając przez "chopke" na drodze albo jakieś dziury to nic się autku nie stanie? teraz musze wolno przejeżdżać przez chopke a przy takim obniżeniu będe się chyba musiał zatrzymywać Razz co? jak to wygląda?
pozatym da się to zrobić samemu? z wyjęciem wszystkiego sobie poradze ale takie sklepanie i przycięćie zwojów? czy lepiej dać komuś zarobic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 0:02, 12 Maj 2006

Ale czemu myślisz, że jak obniżysz na seryjnych amorach, spręzynach to będzie bardziej twardo Question Przecież to nie na tym polega obniżanie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pią 13:41, 12 Maj 2006

czyli bedzie normalnie? a lepiej autko się trzyma wtedy drogi? kurde chętnie bym sobie obniżył ale na razie chyba muszę poczekać bo nie ma czasu na grzebanie tyle z autem Sad ale kiedyś się za to wezmę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 13:47, 12 Maj 2006

O wiele lepiej sie trzyma drogi,tylko zrób całosc bo na przednim kiedys tylko jezdzilem i zadek ucieka na winklach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scorpion
Future Member



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 14:33, 12 Maj 2006

ja obniżam w poniedziałek Very Happy to powiem jaka jest różnica w jeździe
przód plus dodatkowe pióro i tył narazie o 1 zwój (kupiłem właśnie szerokie 12" i musze sprawdzić czy wejdą, jak bedzie można to tył pójdzie jeszcze w dół Twisted Evil )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Timon




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Nie 10:22, 14 Maj 2006

Chłopaki jest taka sprawa a wiec ja też własnie sie zabrałem za obnizanie swojej blondyny wymontowałem całe tylnie zawieszenie no i tak do amorkow zamiast tego z amorków oleju nalałem tyle samo co wcześniej hipolu (oleju przekładniowego) róznca jest są 3 razy twardsze od fabrycznych nowych amorków. Spręzyny wyciągłem obniżyłem je o 1 zwój znczy sie obciołem i chyba zajade jeszcze do mechanika zeby mi troszke sam koniec obcięcia przygioł żeby było kawałęk płaskiej powierzchni (palnik i przygiąć) i do tych obciętych spręzyn daje po 1 gumie utwardzającej .

I tu mam pytanko co musze zrobic z przodem zeby to z tym co mam na tyle jak najlepiej współpracowało pióra sklepac na ile plus minus tak zeby koło w nadkole sie jeszcze nie chowało tylko tak fajnie wyglądało, równy prześwit dookoła koła . Dodac jedno pióro . A co z amorkami mam zrobic dać fabrycznie nowe tylnie , tylnie utwardzane, przednie utwardzane Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin